• Angajații restaurantelor se plâng de clienții care își aduc mâncare de acasă.
  • Dacă îi dai afară, îți fac recenzie negativă, spun ei.
  • Influencerii vin cu pretenții de mâncare gratis sau personalizată.

Tot mâncarea de la mama e mai bună. Mai nou, trend-ul e să mergi la restaurant și să nu comanzi nimic. Ai mâncarea de acasă. Angajații se plâng.

Dacă-i dai afară, îți fac recenzie negativă, spune un angajat la un restaurant.

Clienții, care nu sunt, de fapt, clienți, au de ales. Să comande sau să plece. Syd, angajată la Starbucks le dă celor care vin cu cafeaua de acasă 15 minute să-și cheme un prieten pentru a comanda o cafea de la ei.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Alții vor doar apa și pâinea gratis. Mâncarea o au de acasă.

Un grup de 7 tineri a rezervat cea mai mare masă a unui restaurant, iar toți au mâncat pachețelul de acasă.

Alții cer lucruri exagerate, care nu se află în meniu, ca mai apoi să-și scoată mâncarea propie.

Asta se întîmplă și la restaurante fine dining.

@poorandhungry This happened at every brunch shift ive ever worked #server #serverlife #customerservice #restaurant #brunch ♬ original sound – $yd

Influencerii vor mâncarea gratis. Au statut

Proprietarii de restaurante se plâng că influencerii profită de „statutul” lor pentru a primi mâncarea pe gratis. Dacă refuză, îi amenință că le fac reclamă negativă în comunitatea lor din online.

De multe ori, cer meniuri personalizate și mâncare după gustul lor, care nu se află în meniu.

E o strategie de barter. Influencerii văd un restaurant care le place pe internet, se duc acolo și vin cu cerințe.

36% dintre utilizatorii TikTok au mers la un restaurant după ce l-au văzut într-un videoclip TikTok. Dintre aceștia, 55% au mers la un restaurant pe care l-au văzut în aplicație „pur și simplu pentru că mâncarea părea apetisantă”, arată un studiu al agenției de publicitate MGH.

O fac pe șefii. Vor să primească o masă gratuită într-o sâmbătă seara pentru patru prieteni, spune proprietarul Brooklyn Chop House și Brooklyn Dumpling Shop.

Mai mult, el spune că, din 200 de astfel de personaje într-un an, 1 din 3 pretind că sunt influenceri. Urmăritorii lor sunt boți sau sunt plătiți. Multe sunt fraude, spune el.