Retail

  • evoMAG va comercializa o parte din produsele aflate în oferta sa şi pe elefant.ro

    Începând din această lună, evoMAG va comercializa o parte din produsele aflate în oferta sa şi pe elefant.ro. Parteneriatul presupune includerea în oferta elefant.ro a peste 3500 de produse furnizate de evoMAG până la final de an, dintre acestea, o mare parte fiind deja listate. Majoritatea produselor se încadrează în categoriile: Telefoane mobile şi accesorii, […]
    23 august 2021 • 13:55
  • 2Performant lansează AliExpress în platforma sa de marketing afiliat

    Compania de tehnologie 2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), lansează AliExpress în platforma sa de marketing afiliat, în urma unui parteneriat cu Admitad, o reţea de afiliere prezentă pe pieţele din Europa, Asia şi America de Sud, cu vânzări de peste 5 […]
    17 august 2021 • 12:02
  • O nouă criză a trasportului maritim ameninţă cumpărăturile de Black Friday

    Sezonul de cumpărături din 2021 ar putea fi afectat de epuizarea stocurilor şi de întârzierile din transporturi, în condiţiile în care inundaţiile recente din Europa şi China au lovit puternic lanţurile de aprovizionare globale deja aflate sub tensiune, scrie CNBC. Europa de Vest şi provincia chineză Henan – un nod cheie de transport care găzduieşte […]
    3 august 2021 • 15:10
  • Piaţa berii va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei, în 2021

    Cifra de afaceri a producătorilor de bere din România a crescut în anul 2019 cu 5,2% faţă de anul anterior şi cu 51% comparativ cu anul 2010, atingând un nivel record de 4,5 miliarde de lei. Pentru 2020 specialiştii KeysFin estimează o scădere de aproximativ 1,6%, în baza datelor de la INS, însă, în 2021, […]
    30 iunie 2021 • 12:54
  • Modificări importante în comerțul online, de la 1 iulie, în Uniunea Europeană. TVA-ul va fi inclus direct în prețul bunurilor provenite din afara UE

    Începând cu 1 iulie 2021, vor fi introduse o serie de modificări ale modului în care se percepe TVA pentru vânzările online, indiferent dacă consumatorii cumpără de la comercianţi din interiorul sau din afara UE, anunţă Comisia Europeană. Sistemul de TVA al UE a fost actualizat ultima dată în 1993 şi nu a ţinut pasul […]
    30 iunie 2021 • 10:46
  • Pandemia şi munca de acasă au dus la creşterea cu 50% a vânzărilor de electronice şi electrocasnice

    Vânzările de produse electronice şi electrocasnice pentru gătit, curaţenie sau pentru lucru de acasă au crescut cu peste 50% atât în anul 2020 cât şi în primul trimestru al anului 2021, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie în tendinţele de consum, arată o analiză realizată de GfK. Astfel, în primul trimestru al anului 2021 achiziţiile […]
    30 iunie 2021 • 10:20
  • ANPC: Sfaturi pentru cumpărarea produselor alimentare în perioadele caniculare

    Potrivit unui comunicat al ANPC, instituţia va face în următoarea perioadă controale pentru supravegherea pieţei produselor alimentare şi a unităţilor de alimentaţie publică. Se vor verifica, în principal, calitatea alimentelor şi a băuturilor comercializate (existenţa documentelor de provenienţă, verificarea directă a caracteristicilor organoleptice a alimentelor, respectiv, a mâncărurilor preparate existente la comercializare, încadrarea în data […]
    24 iunie 2021 • 10:10
  • 2Performant: Românii cheltuie mai mult pe cumpărăturile online şi preferă mobilul pentru achiziţii. Valorea medie a coșului de cumpărături este de 50 de euro

    Compania de tehnologie 2Performant, listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol 2P), estimează că românii au cheltuit pentru o comandă online efectuată în perioada ianuarie-aprilie, cu 9,2% mai mult faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce valoarea medie a coşului de cumpărături s-a ridicat la 49,89 euro fără TVA. „2020 a adus […]
    3 iunie 2021 • 12:00
  • Platforma eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an şi a ajuns la 36.000 de selleri

    Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an şi a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria, anunţă compania. Planurile eMAG prevăd investiţii de 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani. În 2020, al zecelea an de […]
    27 mai 2021 • 10:55
  • Crește cererea pentru căpșunile bio. Fermierii români au livrat cu peste 30% mai mult în pandemie

    Cererea pentru căpșuni ecologice, produse de fermierii români, a crescut cu 30% în pandemie 80% din produsele ecologice din supermarketuri sunt importate România a produs 22.000 de tone de căpșuni în 2019 Fructele ecologice au devenit un trend și sunt mult mai bune când provin de pe câmpurile muncite de fermierii români. Maria Codrea are […]
    14 mai 2021 • 13:27