• Femeile se plâng pe Tiktok că preadolescentele de 12 le hărțuiesc în magazinele de cosmetice.
  • Angajații de la Sephora de plâng că fetițele fac ravagii în magazine, împing oamenii și desfac produse fără să le cumpere.
  • „Copiii Sephora” îi păcălesc pe părinți să le cumpere articole de sute de dolari, spun angajații brand-ului.

„Copiii Sephora” sunt noua generație de mean girls. Clienții și angajații Sephora și Ulta apelează la rețelele de socializare. Se plâng de fetele preadolescente care fac dezastru în magazine. 

„Nu este vorba faptul că sunt fetițe în Sephora, pentru că machiajul este subiectiv, nu există nicio limită de vârstă. Este mai mult despre ce caută aceste fete când sunt în aceste magazine.”, spune Sequoia Cothran, un angajat Sephora.

Tiktok-ul primește plângerile. În mai multe videoclipuri virale, mai multe femei spun că sunt „hărțuite” de fete preadolescente cu vârsta cuprinsă între 9 și 12 ani, supranumite „copii Sephora”, în timp ce cumpără produse de frumusețe. Atitudinile se manifestă mai ales față de persoanele mai în vârstă, spun ele.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Tiktokerii spun că au văzut cum copiii împingeau alte persoane pentru a ajunge mai repede la produsele pe care și le doresc, apoi le desfac și nu le cumpără.

Angajații spun că fac mizerie, sunt nepoliticoase atunci când nu obțin ceea ce își doresc și își determină părinții să cheltuie sute de dolari pe produse.

Care-i soluția? Femeile sugerează magazinelor să pună interdicție de vârstă. N-au sub 18 ani, nu intri!

Vina? Tot a rețelelor sociale, care dau tendințe pe care le copiază copiii cu acces. Sunt fascinați, se mai plâng oamenii.

@_giannalove #GRWM while I talk about the epidemic of sephora kids #fyp #sephora #grwmroutine #foryou ♬ original sound – gianna

Sunt și specialiști care înțeleg agitația copiilor

„Rutinele extinse și scumpe de îngrijire a pielii, dar și machiajul au devenit un simbol de statut pentru Gen Alpha, condus de dorința de a se potrivi cu colegii”, spune Dr. Brooke Jeffy, dermatolog.

Ea adaugă: Filtrele de pe rețelele de socializare au creat așteptări nerealiste de piele perfectă, care alimentează vânzările de machiaj către copii.

În obiceiurile de consum ale copiilor se află și retinolul, acizii de exfoliere, care sunt „mult prea dure pentru pielea lor normală sănătoasă”, mai spune Jeffy.