Compania de curierat Nemo Expres Logistic (Nemo Express), cu o emisiune de obligaţiuni listată la Bursă, a depus pe 11 octombrie o cerere de intrare în insolvenţă, la care s-au lipit trei creditori – Capital Fleet Services SA, Premium Store SRL şi Maxjonel SRL, potrivit informaţiilor agregate de ZF.

Cererea a fost depusă după ce în septembrie, Nemo Express a anunţat într-un raport publicat la BVB că acţionarii Dan-Dumitru Şerbănescu şi Capital Fleet Services SA au cesionat toate părţile sociale către Florian Stănilă. Prin această cesiune, Florian Stănilă a de­venit acţionar unic al Nemo Expres Logistic începând cu 9 septem­brie 2022, acesta fiind ante­rior admi­nistrator unic al companiei. Stănilă avea înaintea acestei tranzacţii 10% din acţiuni, în timp ce Şerbănescu deţi­nea majoritatea de 51%, iar Capital Fleet Services un pachet de 39%.

Capital Fleet Services, firmă de leasing operaţional care lista a treia emisiune de obligaţiuni în 2016, este deţinută în proporţie de 50% de Călin Răzvan Negoiţă, cel care a intrat în acţionariatul compa­niei recent listată Meta Estate Trust alături de alţi investitori.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Capital Fleet Services cumpărase participaţia de 39% din Nemo Expres Logistic în noiembrie 2018.

Premium Store este o companie controlată integral de Mircea Baciu şi comercializează aparate electro­casnice de lux, în timp ce Maxjonel SRL este deţinută în proporţii egale de 50% de Alexandru Popescu şi Ionel Popescu, fiind comerciant de maşini pentru industria minieră şi construcţii, conform Confidas.ro.

În urma anunţului de cesionare a acţiunilor, obligaţiunile NEMO23E, listate în iunie 2021, intraseră pe un trend descendent, care a fost parţial compensat de creşterile din ultimele şedinţe în care bondurile au fost tranzacţionate. În prezent, acestea se tranzacţionează la 56,1% din valoarea nominală după ce au scăzut vineri, 14 octombrie, cu 15%, pe tranzacţii de 11.000 de lei, arată datele BVB.