• Anthony Shore și-a construit o carieră din a denumi companii și produse.
  • Anthony Shore lcurează la asta de trei decenii.
  • Shore a regizat schimbarea numelui Accenture de 100 de milioane de dolari.

Anthony Shore, în vârstă de 56 de ani, este un profesionist în creearea de nume. El a botezat peste 250 de companii și produse.

Printre companiile pe care el le-a denumit se numără Accenture , Adobe Lightroom, Yum! Brands, înghețata Dreyer’s Slow-Churned, serviciile de internet Starry, Virgin Voyages și FedEx Custom Critical.

Cum a început Anthony Shore cariera?

Anthony Shore este acreditat ca lingvist, a lucrat ca redactor și tipar și a condus proiecte de denumire la firmele de branding Lexicon Branding și Landor Associates. Din 2009, Shore conduce propria sa agenție de denumire și branding, Operative Words.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

„Este cel mai bun loc de muncă din lume. Stau toată ziua și mă gândesc doar la idei și cuvinte.”, a spus recent Shore pentru Fortune.

Numele „Accenture” a fost introdus inițial de un angajat al companiei și a fost printre miile de nume originale și prezentate pe care Shore le-a ales. Când a venit timpul ca partenerii companiei să voteze pentru numele final, a fost doi la unu în favoarea Accenture în următoarele 50 de nume, a spus Shore. Accenture a cheltuit 100 de milioane de dolari pentru rebranding.

Proiectele de denumire ale lui Shore durează de obicei aproximativ șapte săptămâni de la început până la sfârșit. Începe prin a discuta cu clientul despre viziunea și gusturile acestuia iar mai apoi elaborează o listă de „obiective de nume”. Shore și echipa sa vin cu o listă de peste 1.000 de nume. Compania lui Shore folosește un software lingvistic care cartografiază relația dintre cuvinte. Ulterior Shore adună o listă de 100/150 de cuvinte, le trimite clientului și primește feedback în câteva zile. Pe parcursul următoarelor trei săptămâni, Shore creează un alt lot, mai concentrat, de aproximativ 100 de nume pentru a le arăta clientului.

Shore a refuzat să împărtășească cât de mult percepe pentru serviciile sale de denumire. În schimb, alegerea unor nume profesioniste poate costa între 10.000 și 100.000 de dolari, în funcție de amploarea proiectului și a companiei, scrie StartupNation.