• O mașină J Duesenberg din 1931 va fi scoasă la licitație de Bonhams în 25 ianuarie.
  • Mașina a fost deținută de Regina Maria a Iugoslaviei.
  • Modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris în 1931.
  • Valoarea mașinii este estimată la 3 millioane de $.

O mașină, J Duesenberg din 1931, va fi scoasă la licitație de Bonhams în 25 ianuarie.

A existat o perioadă în istoria automobilelor americane când mărci precum Duesenberg , Packard și Cadillac erau egale cu cele din Europa.
Dar nicio mașină americană nu era la fel de râvnită ca Duesenberg, apogeul performanței, luxului și exclusivității.

Majoritatea clienților europeni și-au cumpărat mașinile de la showroom-ul parizian Motor Deluxe, principalul punct de vânzare din străinătate pentru Duesenberg.

Titlurile zilei

Huawei lansează Pura X
RISCĂ MUSK SĂ PIARDĂ TESLA?
preia europa apărarea?
Meta Estate Trust efectuează exitul din proiectul The Lake Home
Aeroportul Heathrow își suspendă operațiunile din cauza unui incendiu
Apple este dată în judecată

Au vândut 14 modele J între octombrie și ianuarie, după Salonul de la Paris din 1931. 

Una dintre mașinile prezentate acolo a fost șasiul cu nr. 2465, un model J cu ampatament lung, care a fost achiziționat de Regina Maria a Iugoslaviei.
Când a ieșit din fabrică avea 265 CP și o viteză maximă de 145 km/h.
Duesenberg J a fost cel mai scump model din SUA la vremea lui, cu un preț de aproape 20.000 $.
Valoarea mașinii este estimată acum la 3 mil. $.

Modelul scos la licitație de Bonhams își păstrează caroseria, motorul și șasiul original.

Despre Dusenberg

În 1913, Duesenberg Motors Company a fost fondată în Saint Paul, Minnesota, de frații Fred și August Duesenberg. 

S-au mutat la Indianapolis în 1920 și au înființat Duesenberg Automobile & Motors Company, producând un Model A de ultimă generație, care avea un motor puternic cu opt cilindri în linie și frâne hidraulice pe toate cele patru roți. 

În ciuda realizărilor lor, cei doi frați s-au străduit să mențină operațiunea în afaceri și a fost achiziționată de Errett Lobban Cord în 1926.

Cord s-a gândit să construiască Modelul J.

Dar Marea Depresiune a pus afacerea pe bucutci.

Producătorul auto a declarat faliment în 1937, cu aproximativ 445 de modele Model J produse.