Interesul pentru maşinile electrice şi hibride se menţine ridicat în rândul consumatorilor, în principal datorită costului mai redus cu alimentarea, preocupărilor cu privire la protecţia mediului şi stimulentelor acordate de autorităţi, potrivit unui studiu recent. Pe de altă parte, preţurile încă ridicate, autonomia limitată, timpul necesar pentru alimentare şi infrastructura de încărcare deficitară rămân principalele […]
Majoritatea consumatorilor de la nivel global intenţionează să reducă cheltuielile neesenţiale în următoarele şase luni. Produsele de lux, călătoriile şi articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte, cele mai afectate categorii. Peste două treimi (69%) dintre consumatorii de la nivel global şi-au redus cheltuielile neesenţiale şi majoritatea (96%) a adoptat comportamente de economisire, în contextul în care […]
Retailerii online folosesc trucuri psihologice și instrumente de marketing pentru a-i determina pe consumatori să achiziționeze cât mai multe produse. În timpul pandemiei , comercianții cu amănuntul au învățat să fie din ce în ce mai persuasivi, reușind să aducă vânzările online la cote maxime, scrie Insider. Experții au explicat pentru Insider strategiile din spatele comercianților cu […]
Consumatorii sunt mult mai vulnerabili în faţa situaţiei energetice dificile, iar tocmai din acest motiv, în această iarnă, Comisia încurajează furnizorii de energie să protejeze mai mult această categorie. Comisarul pentru justiţie şi protecţia consumatorilor, Didier Reynders, şi comisarul pentru energie, Kadri Simson, au găzduit luni un eveniment online în cadrul căruia părţi interesate din […]
EY: Furnizorii riscă să fie depăşiţi de situaţie, energia devine o prioritate pentru consumatori. 71% dintre consumatori sunt mai interesaţi în prezent de reducerea costurilor şi a consumului de energie decât în 2021. Energia este în prezent o prioritate pentru consumatori, întrucât are un impact din ce în ce mai mare asupra stilului lor de […]
Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Negocierile dintre consumatorii si banci a crescut cu 40%. 92 din 100 de consumatori câştigă Numărul de negocieri dintre consumatori şi bănci a crescut cu aproximativ 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). […]
EY Future Consumer, cercetare realizată în perioada 18 mai – 7 iunie 2022, arată că 79% dintre cei 18.000 de consumatori chestionaţi spun că finanţele lor reprezintă o preocupare, iar 62% dintre ei se aşteaptă să crească şi mai mult costurile vieţii în următoarele şase luni. Aceste preocupări legate de finanţele personale afectează majoritatea tuturor […]
Măsuri de criză: Guvernul ia în calcul, la iarnă, raţionalizarea gazului pentru firme, nu pentru consumatori casnici. Guvernul ia în calcul, la iarnă, raţionalizarea gazului pentru companii, nu pentru consumatorii casnici, dacă România nu va importa suficiente gaze naturale, au declarat pentru MEDIAFAX surse guvernamentale. „Se va continua furnizarea fără limitare la consum casnic. Pentru […]
Creşterea accentuată a preţurilor, războiul de lângă România, majorarea dobânzilor, reprezintă motive de îngrijorare pentru consumatorii români de servicii şi produse financiare, au transmis reprezentanţii Centrului de Soluţionare a Litigiilor Alternative Bancare (CSALB). Reprezentanţii sistemului bancar transmit, prin intermediul CSALB, că se încearcă găsirea de soluţii pentru problemele întâmpinate în relaţie cu băncile şi că […]
Mai mult de jumătate dintre consumatori (54%) s-au concentrat pe economisire şi au fost mai atenţi la preţuri în ultimele nouă luni (56%), potrivit sondajului Global Consumer Insights Pulse realizat de PwC în luna iunie. Astfel, se observă că oamenii au rămas la fel de preocupaţi de siguranţa financiară ca în octombrie anul trecut, chiar […]