Două din 3 femei din România au plasat cel puţin o comandă online în ultimul an. Româncele cumpără haine, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi cărţi. Majoritatea femeilor vor ca produsele să le fie livrate în maxim 1-2 zile.

În martie, mediul online devine însă aliatul bărbaţilor în căutarea cadoului perfect. O dovadă sunt vânzările online de flori, care cresc de peste 2 ori faţă de o lună obişnuită, conform datelor oferite de ARMO – Asociaţia Română a Magazinelor Online.

Potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică, 2 din 3 femei au plasat cel puţin o comandă online în ultimul an, iar ponderea româncelor (66,1%) e-shopper o întrece uşor pe cea a bărbaţilor (65,9%) care aleg comerţul electronic. În plus, femeile comandă mai des online decât bărbaţii, procentul celor care au făcut acest lucru în ultimele 3 luni de la momentul desfăşurării anchetei INS fiind de 48,3%, în comparaţie cu bărbaţii, în cazul cărora procentul este de 44,1%.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

În materie de cadouri, tot statistica arată că, în cazul femeilor din România, cele mai căutate produse online de către acestea sunt hainele, încălţămintea şi accesoriile, urmate îndeaproape de produsele cosmetice şi de relaxare.

Datele INS arată, pe de altă parte, că 6 din 10 persoane care au comandat online cărţi în 2022, în România, au fost femei, rezultând că o carte bună poate fi întotdeauna o idee inspirată de cadou.

Potrivit sondajelor, 62% dintre femei preferă ca produsele comandate să le fie livrate în maxim 1-2 zile.