- CashClub vrea extindere europeană.
- Platforma are în prezent 70.000 de utilizatori.
- Compania vrea 100.000 de utilizatori până la finalul anului.
- Compania țintește venituri de 300.000 € până la finalul anului.
- Startup-ul vrea să strângă 500.000 € prin crowdfunding.
- Dezvoltarea platformei e susţinută exclusiv de fondatori.
- Suma totală se ridică la 120.000 de euro.
CashClub, un start-up românesc, vrea să schimbe modul în care oamenii economisesc atunci când fac cumpărături online și, în curând, și offline. Compania creează o platformă digitală care le oferă utilizatorilor recompense financiare pentru cumpărăturile realizate la peste 1.200 de magazine online partenere.
Advertisment
Acum, cu 70.000 de utilizatori activi, CashClub lansează o rundă de finanțare prin crowdfunding. Vrea să strângă cel puțin 500.000 de euro pentru a-și duce soluția în mai multe țări europene și pentru a introduce cashback-ul în magazinele fizice. Ce urmează pentru CashClub în 2025?
Ce spune Alexandru Foaie, fondator&CEO, CashClub, pentru Aleph Business?
Cum plănuiești să scalezi componenta de cashback pentru tranzacțiile offline și cât de aproape ești de o soluție finală în acest sens?
„Urmează foarte multe lucruri. Noi avem ambiții, momentan, peste posibilități. Așa că eu, oarecum, condiționam parcursul și în 2025 de obținerea unei finanțări. Încercăm noi varianta asta prin crowdfunding, prin partenerii noștri de la SeeBlink. Cei interesați ne pot găsi acolo dacă vor să investească într-un start-up românesc cu ambiții globale. Pentru 2025 vrem să trecem de 100.000 de utilizatori pe piața din România.
Titlurile zilei
Vrem să începem să oferim serviciul acesta în cel puțin o altă țară în afara României până la finalul anului. Și vrem să începem să oferim și să înrolăm magazine fizice în aplicația noastră ca cei 100.000 de utilizatori să poată obține economii și la magazine fizice, la retailerii tradiționali, la benzinării. Noi avem deja peste 1.200 de magazine partenere momentan în aplicație. Se poate obține cashback sau coduri de reducere la toate, dar toate sunt magazine online.
Momentan, singura variantă de achiziție în magazine fizice sunt câteva magazine partenere care au și prezență fizică și prezență online, Dr.Maxx sau Decathlon, unde utilizatorii noștri pot comanda cu ridicare din magazin, pot plăti în magazin, pot proba înainte sau pot vedea produsul în funcție de ce au comandat și atunci primesc cashback cash pentru varianta asta de plată”, spune el.
Ce urmează pentru CashClub în 2025?
„Pentru offline, suntem la început, ne uităm foarte mult și la tot ce apare în piață. Acum a apărut tehnologia aceasta de RobPay administrată de cei de la TransFond, unde poți cu un QR code generat în aplicația ta bancară, la care vrei să plătești la magazinul fizic, să faci o tranzacție fără a folosi un card fizic și ne uităm foarte mult spre tehnologie. Asta vrem să ne calificăm ca și un AISP, adică un third party.
Astea două soluții, fiecare are costuri diferite de implementare sau de dezvoltare. Și în funcție de obținerea finanțării anul acesta o să mergem pe una dintre ele. Cât de aproape suntem până la final de an, ar trebui să avem ceva deja operațional, cât de scalabil este, este o bună întrebare, depinde de varianta pe care mergem.
Mergem, de exemplu, acum varianta de RoPay, de plată cu QR code din aplicația bancară. Din ce știm, este operațională doar în două alte țări europene, în Spania și în Polonia. România e oarecum pionier în această tehnologie. Ar fi scalabilă imediat, dacă mergem pe varianta aceasta de tehnologie în aceste două țări.
Dacă mergem pe oricare altă variantă, să devenim noi emițători de carduri, atunci este scalabilă mult mai rapid, doar că dezvoltarea inițială durează sau costă mai mult. Deci răspunsul este, depinde de care dintre cele două variante va deveni operațională pentru noi și, în final, depinde foarte mult de obținerea finanțării pentru noi”, adaugă el.