• Turiștii caută din ce în ce mai mult călătorii transformatoare, care să le atingă sufletul și să îi schimbe profund.
  • Turtle Island din Fiji este destinația care oferă oaspeților o experiență emoțională.
  • Richard Evanson Jr.: „Una dintre măsurile noastre de succes este factorul lacrimă”.

Turismul experiențial, axat pe trăiri autentice și memorabile, este depășit de un nou trend: turismul emoțional. Oamenii caută călătorii care să le atingă inimile și să-i lase schimbați pentru totdeauna, scrie Robb Report.

Care sunt factorii care duc la această tendință?

Experiențe autentice

Resorturi precum Turtle Island din Fiji sunt cunoscute pentru capacitatea lor de a-i face pe oaspeți să plângă de bucurie la plecare.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Se pune accentul pe conexiunea umană, mai degrabă decât pe dotările de lux.

Turtle Island îi introduce pe oaspeți în cultura locală. Mesele în comun, faptul de a fi „izolat” pe plaje private și de a interacționa în mod semnificativ cu personalul creează un mediu de sinceritate și deschidere emoțională care duce adesea la despărțiri pline de lacrimi.

„Am plâns când am plecat din Fiji”, spune Jaclyn Sienna India, fondator și CEO al Sienna Charles.

„Una dintre măsurile noastre de succes este «factorul lacrimă»”, spune Richard Evanson Jr, proprietarul și directorul general al insulei. „Câte persoane plâng atunci când își iau rămas bun de la echipă la plecare? Este de fapt un procent destul de mare”.

Turtle Island oferă oaspeților posibilitatea de a experimenta modul de viață autentic al fijienilor prin demonstrații de împletire, ceremonii de kava, dansuri și cântece tradiționale. Serile sunt încheiate cu cântece la chitară în jurul focului de tabără.

Dorința post-pandemică de conexiune

După ani de izolare în timpul pandemiei, călătorii caută experiențe care să le ofere o legătură umană profundă și să le trezească sufletul.

Îndeplinirea viselor

Consilierii de turism primesc din ce în ce mai multe solicitări de la clienți pentru a-i ajuta să își îndeplinească visele din copilărie sau experiențele de pe lista de dorințe.

Evanson spune că, atunci când vine vorba de a crea experiențe personalizate și emoționale pentru oaspeții săi, câștigă mai mult decât pierde.

Cheia, spun el, este gestionarea cu succes a așteptărilor clienților, încurajarea personalului să creeze relații cu oaspeții și îmbunătățirea conversațiilor.