• În 25 aprilie 2022, Twitter a fost de acord cu oferta de 44 mld. $ a lui Musk.
  • Musk a transformat Twitter într-o companie privată, imediat după achiziție.
  • Musk vrea să transforme X într-un super app, cu servicii financiare și A.I. încorporate.

Se împlinesc 2 ani de când pasărea prinde aripi. În 25 aprilie 2022, Twitter a fost de acord cu oferta lui Musk, de 44 de mld. $. Cum a evoluat?
Imediat după intrarea dramatică cu chiuveta în companie, Musk a concediat veteranii de la conducerea Twitter, dar și 50% dintre angajați. Compania a devenit ulterior privată.

Scopul lui e să o transforme într-un Super App. Aplicația lui universală vine la pachet și cu Grok, A.I.-ul lui Musk.

Ce a făcut Musk până acum să-și atingă ținta?

După ce a rebranduit aplicația Twitter în X, „the everything app”, cum iși dorește, a numit-o pe Linda Yaccarino în funcția de CEO.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

De-a lungul timpului, mai mulți advertiseri și companii mari și-au retrad publicitate de pe platformă. Prima dată s-a întâmplat din cauza schimbărilor de content.

Cel mai grav a fost când Musk a răspândit dezinformare despre războiul din Orientul Mijlociu pe platformă. Mai multe companii mari, printre care Disney sau Apple au renunțat la „el”.

De atunci, e într-o dispută continuă cu Bob Iger, șeful de la Disney.

Tot de atunci, și Uniunea Europeană a pus ochii pe platforma lui. Motivele? Încală DSA, legea care reglementează digitalul în bloc.

Apele se mai calmează, iar advertiserii încep să revină în platformă.

Între timp, Musk a modelat-o așa cum și-adorit. A încorporat servicii cripto, monetizare, dar la bife lucrează constant.
Ultima dată a primit licențe în 25 de state din SUA pentru tranzacții între useri.

Însă, pare că încearcă să readucă puțin din vechiul Twitter, odată cu advertiserii.