• În 25 aprilie 2022, Twitter a fost de acord cu oferta de 44 mld. $ a lui Musk.
  • Musk a transformat Twitter într-o companie privată, imediat după achiziție.
  • Musk vrea să transforme X într-un super app, cu servicii financiare și A.I. încorporate.

Se împlinesc 2 ani de când pasărea prinde aripi. În 25 aprilie 2022, Twitter a fost de acord cu oferta lui Musk, de 44 de mld. $. Cum a evoluat?
Imediat după intrarea dramatică cu chiuveta în companie, Musk a concediat veteranii de la conducerea Twitter, dar și 50% dintre angajați. Compania a devenit ulterior privată.

Scopul lui e să o transforme într-un Super App. Aplicația lui universală vine la pachet și cu Grok, A.I.-ul lui Musk.

Ce a făcut Musk până acum să-și atingă ținta?

După ce a rebranduit aplicația Twitter în X, „the everything app”, cum iși dorește, a numit-o pe Linda Yaccarino în funcția de CEO.

Titlurile zilei

AROBS estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 460 mil. lei
ANAF identifică 22.000 de persoane care închiriază locuințe prin Airbnb și Booking
Nokian Tyres începe livrările de anvelope
RAFINOR bate palma cu MAGNOR
VINE PRIMĂVARA ÎN AGRICULTURĂ
ÎNLOCUIEȘTE A.I.-UL CREATIVITATEA?

De-a lungul timpului, mai mulți advertiseri și companii mari și-au retrad publicitate de pe platformă. Prima dată s-a întâmplat din cauza schimbărilor de content.

Cel mai grav a fost când Musk a răspândit dezinformare despre războiul din Orientul Mijlociu pe platformă. Mai multe companii mari, printre care Disney sau Apple au renunțat la „el”.

De atunci, e într-o dispută continuă cu Bob Iger, șeful de la Disney.

Tot de atunci, și Uniunea Europeană a pus ochii pe platforma lui. Motivele? Încală DSA, legea care reglementează digitalul în bloc.

Apele se mai calmează, iar advertiserii încep să revină în platformă.

Între timp, Musk a modelat-o așa cum și-adorit. A încorporat servicii cripto, monetizare, dar la bife lucrează constant.
Ultima dată a primit licențe în 25 de state din SUA pentru tranzacții între useri.

Însă, pare că încearcă să readucă puțin din vechiul Twitter, odată cu advertiserii.