• Leonard Lauder a inventat lipstick index, pentru măsurarea vânzărilor.
  • În toamna lui 2001, vânzările de ruj din SUA au crescut cu 11%.
  • Tot în 2001, a urmat o recesiune, în septembrie.

Că tot se vorbește zilele astea de recesiune, te-ntrebi dacă vine. Citește pe buze. Dacă sunt roșii, probabil și bursele la fel. Leonard Lauder, președintele Estée Lauder a inventat lipstick index special pentru asta.
Dacă vânzările de ruj cresc, suntem mâncați. E recesiune.

Vrei exemple? În timpul recesiunii economice din 2001, femeile înlocuiau achizițiile mai scumpe cu pick-me-up-uri, adică produse care te fac să te simți bine, dar la un preț mai redus. Tot în toamna lui 2001, vânzările de ruj din SUA au crescut cu 11%.

Și în timpul Marii Depresiuni, vânzările de cosmetice au crescut per total cu 25%. Deci, recesiune.

Citește și