Afacerile McDonald’s în România au scăzut anul trecut cu 8% în contextul pandemiei de Covid-19 care a afectat puternic piaţa de restaurante din toată lumea.

Astfel, compania a ajuns la vânzări de puţin sub 180 mil. euro, faţă de peste 194 mil. euro înaintea pandemiei, con­form datelor din raportul grupului.

Businessul McDonald’s în România este operat în sistem de franciză de compania malteză Premier Capital, care administrează şi reţelele din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta.

Titlurile zilei

CE SE ALEGE DE BURSĂ?
CINE E CĂLIN GEORGESCU?
CE SE ALEGE DE BUSINESS?
CE SPUNE RETHINK DESPRE PROGRESUL ROMÂNIEI?
CINE E SOȚIA LUI CĂLIN GEORGESCU?
POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?

Per total, afacerile grupului au scăzut cu 6,5% comparativ cu 2019, toate pieţele fiind afectate de pandemie. Cea mai lovită a fost afacerea din Malta care a scăzut cu 15,7%, pe când declinul din România şi Grecia a fost similar, de 8%. În ţările Baltice businessul a scăzut cu 1-3%. Businessul cumulat al celor şase pieţe s-a apropiat astfel de 320 mil. euro, România contribuind cu mai bine de jumătate la total.