• Remedy Place vrea să deschidă două locații noi anual, pentru a ajunge la 16 cluburi în întreaga SUA.
  • Deschiderea vine într-un moment de creștere a pieței de wellness în SUA.
  • Piața de wellness ajunge la 480 miliarde de dolari în 2024, cu o creștere anuală de 5-10%.

Remedy Place, un club de wellness, deschide o nouă locație în cartierul SoHo din New York, în septembrie. Aceasta este cea mai mare locație a lor, cu o suprafață de circa 687 de metri pătrați. Noua locație oferă o gamă largă de servicii de wellness și recuperare, inclusiv băi de gheață, saună, IV-uri cu vitamine, terapia hiperbara și consultații de medicină funcțională​, scrie BOF.

Este a treia locație Remedy Place, alături de cele din Los Angeles și Flatiron. Iar compania plănuiește să deschidă circa două noi locații pe an, cu obiectivul de a ajunge la 16 cluburi în SUA.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

În această iarnă, Remedy Place se va extinde și în Boston, în districtul Seaport.

Noul spațiu, mobilat cu panouri din lemn maro închis și iluminat de la studioul de design Apparatus, va fi “cel mai mare și cel mai înalt”, spune Dr. Jonathan Leary, CEO-ul Remedy Place.

Pentru Remedy Place, ambițiile de extindere vin la momentul potrivit

În Statele Unite, piața wellness, care include orice, de la suplimente nutritive la tratamente spa, ajunge la 480 de miliarde de dolari în 2024, cu o creștere cu 5 până la 10% pe an, conform unui studiu recent al McKinsey. Studiul susține, de asemenea, că generațiile Millennials și Gen-Z cheltuiesc mai mult pe bunăstarea lor fizică și mentală decât generațiile anterioare.

În noul spațiu, vizitatorii pot experimenta tratamente precum băile de gheață sau IV-uri cu vitamine, precum și experiențe noi, cum ar fi terapia corporală cu ajutorul inteligenței artificiale. De asemenea, clienții pot rezerva tratamente de wellness la domiciliul lor sau pot participa la activări de marcă în cadrul unor evenimente culturale precum Coachella și Festivalul de Film de la Cannes​.