• Stemata e un brand care aduce arhitectura românească la încheietura mâinii.
  • Ionuț-Cătălin Mihalache a terminat liceul la Urziceni și a venit în București să facă Arhitectură.
  • Business-ul Stemata a început cu o investiție inițială de circa 35.000 de euro.

Cum dai timpul înainte din rever? Stemata e un brand care aduce arhitectura românească la încheietura mâinii. E un business pornit din Urziceni, cu stil.
Ionuț-Cătălin Mihalache a terminat liceul la Urziceni și a venit în București să facă Arhitectură.
Cum facultatea era scumpă, a început să vândă, pe Instagram și Facebook, ceasuri aduse din Turcia.
De aici, și-a dezvoltat propriul business în producția de ceasuri, cu o investiție inițială de circa 35.000 de euro.

Cum evoluează Stemata în climatul economic actual?

De la înființare și până acum, a trecut peste o pandemie, conflicte și condiții macroeconomice volatile.

Anul acesta, Stemata de la Urziceni atrage atenția unui grup de antreprenori cu afaceri de peste 10 milioane de dolari, fiecare. Care convinge fondatorul să lanseze un ceas automatic la 1.000 de euro, cu sistem elvețian.

Citește și