• Prezentarea inițială care a avut loc într-un decor de studio ce imita deșertul.
  • Campania a fost filmată în locații reale montane, scrie HypeBeast.
  • Dior, Louis Vuitton și Versace sunt cele mai puternice mărci conform ultimului Brand Magic Index.

Colecția Men’s Fall/Winter 2024 continuă și extinde tema western/cowboy introdusă de Pharrell Williams în prezentarea sa anterioară, scrie HypeBeast.

 Spre deosebire de prezentarea inițială care a avut loc într-un decor de studio ce imita deșertul, campania a fost filmată în locații reale montane.

Modelele din campanie traversează munții acoperiți de zăpadă într-un sortiment de stiluri calde din această colecție pentru a rămâne practice, dar elegante. Unul dintre look-uri combină o haină albă cu franjuri și detalii florale, combinată cu blugi americani și o geantă Louis Vuitton Speedy albastră.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Campania rămâne fidelă inspirației americane a colecției de pe podium. Colecția anilor 80′ cuprinde pălării de cowboy, șepci, paltoane și costume vaquero, toate completate cu detalii cu tematică western.

Campania a fost realizată de Colin Dodgson.

Indexul magic al mărcii BoF: Volumul 2

Indexul evaluează și clasifică 50 de mărci globale de lux și modă. Se folosește analiza bazată pe inteligență artificială a zeci de mii de postări pe social media ale mărcilor și clienților lor.

Dior, Louis Vuitton și Versace se află în fruntea ultimului Brand Magic Index ca cele mai puternice mărci în perioada de șase luni cuprinsă între octombrie 2023 și martie 2024.

Louis Vuitton, aflat pe locul 2 în clasamentul general, a beneficiat de pe urma numirii lui Pharrell Williams în funcția de director de creație pentru bărbați. Se află pe locul 15 în ceea ce privește alinierea, pe locul 3 în ceea ce privește implicarea și pe locul 1 în ceea ce privește intenția.

Ce presupun cei 3 indici?

Aliniere: cât de clară este marca pentru clienți.

Angajament: cât de eficientă este marca în a inspira clienții.

Intenție: cât de eficientă este marca în a determina acțiuni din partea clienților.

Pentru volumul 2 a fost măsurată performanța globală între octombrie 2023 și martie 2024. Peste 70.000 de postări din Instagram, TikTok și YouTube și milioane de rezultate ale căutărilor din Google și Baidu.