• Gen z merge pe stilul old money.
  • #OldMoney are peste 2.5 miliarde de vizualizări pe TikTok.
  • Tinerii sunt influențați de seriale precum Succesion și Gossip Girl.

Trendul old money are peste 2,5 miliarde de vizualizări pe TikTok și influențează stilul vestimentar al tinerilor.

Termenul “old money”, atât stilul de viață cât și statutul care vine cu el – atrage atenția de zeci de ani. Viețile secrete și codurile celor bogați a fost punctul de plecare pentru nenumărate filme și emisiuni de televiziune, dar și inspirația multor opere.

În cea mai mare parte, era un stil de viață care exista pe tărâmul viselor, sub pretextul că dacă muncești suficient de mult, și tu poți trăi așa. Idealul “old money” ajunge și în rândul generațiilor mai tinere datorită rețelelor sociale.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Definiția Oxford pentru “old money” este “bogăția care a fost moștenită, nu câștigată”. Așadar, trendul a căpătat mai mult o tendință bazată pe estetică, accesibilă pentru toți tinerii, indiferent de moștenire.

Astăzi, tendința se referă mai mult la accentul pus pe calitate mai mult decât pe articole de lux aflate la prețuri ridicate și este ușor de modelat pentru diferite tipuri de personalități.

Noua estetică old money nu este atât de mult despre a arăta bogat, ci mai degrabă despre a face cumpărături în mod conștient și de a investi în garderoba ta. Poate fi o “tendință” în sine, dar aspectul asociat cu aceasta este unul care te poate purta de-a lungul deceniilor, iar piesele sunt destinate să dureze. Achiziționarea de la second-hand oferă o oportunitate de a îmbrățișa stilurile clasice fără a apela la fast fashion. Atemporalitatea constă în faptul că vă puteți organiza o garderobă care poate fi purtată pentru totdeauna, cu piese care nu se vor demoda și nici nu se vor pierde odată cu noile trenduri.

În afara ecranelor noastre, această nouă obsesie digitală a avut implicații în lumea reală. Potrivit Business of Fashion, Ermenegildo Zegna Group înregistrează o creștere de două cifre în magazinele sale. În egală măsură, mărcile luxoase precum Hermés, Loro Piana, Brioni și Delvaux au înregistrat valori de piață crescute datorită interesului pentru articole de lux atemporale.