• Influencerii virtuali adună milioane de urmăritori pe platforme precum Instagram și TikTok, scrie Business Insider.
  • Branduri precum Prada, Calvin Klein, Red Bull și Tinder colaborează cu influenceri virtuali pentru promoții online.
  • Instagram are peste 200 de influenceri generați cu A.I.

Influencerii virtuali generați de inteligența artificială câștigă rapid popularitate și ajung pe platforme precum Instagram, TikTok și YouTube, scrie Business Insider.

Acești influenceri cu inteligență artificială devin acum mainstream, potrivit unui raport din aprilie al The Influencer Marketing Factory.

Dar cine sunt influencerii A.I.?

Personaje sau avataruri generate pe calculator, programate să imite comportamentul uman, să creeze conținut și să se angajeze cu publicul pe rețelele sociale. Au personalități unice, interese și pot interacționa cu urmăritorii la fel ca influencerii reali.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Branduri precum Prada, Calvin Klein, Red Bull și Tinder colaborează deja cu influenceri A.I. pentru promoții online. Sunt considerați o modalitate rentabilă și inovatoare de a atrage consumatorii.

Influencerii A.I. cuceresc platformele de social media

Pe YouTube, sunt cunoscuți sub numele de V-Tubers. Un raport a arătat că YouTube este platforma de top pentru influencerii A.I. 59% dintre influencerii virtuali chestionați sunt activi pe platformă.

TikTok testează instrumente de creare a avatarurilor A.I. care permit utilizatorilor să genereze imagini unice ale lor pentru a le folosi ca imagini de profil. Platforma explorează, de asemenea, caracteristici pentru ca mărcile să își creeze proprii influenceri A.I. pentru a promova produse.

Instagram are peste 200 de influenceri virtuali. Au milioane de urmăritori și pot câștiga peste 10.000 de dolari pe lună prin colaborări cu branduri.

Rezultatul raportului The Influencer Marketing Factory

1.000 de respondenți din SUA, cu vârste cuprinse între 16 și 54 de ani, au răspuns la raport cu privire la starea influencerilor virtuali din social media în 2024.

53% dintre participanți urmăresc cel puțin un influencer virtual, iar 22% sunt familiarizați cu acești creatori.

49% dintre participanți spun că au urmărit un influencer virtual din curiozitate față de tehnologia din spatele acestor creatori, în timp ce 36% au spus că îi urmăresc pentru divertisment.