Lanţul de magazine de bijuterii Teilor anunţă investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în dezvoltarea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria.

În data de 17 septembrie 2021, Teilor a inaugurat un nou magazin în Budapesta, care marchează intrarea Teilor în Ungaria, cea de-a treia piaţă externă după Bulgaria şi Polonia. Primul magazin Teilor din Ungaria se află în Etele Plaza, un mall deschis în aceeaşi dată în Budapesta. Odată cu deschiderea acestui magazin, Teilor lansează şi platforma online dedicată pieţei din Ungaria, teilor.hu.

În afară de Ungaria, extinderea geografică continuă pe piaţa din Polonia unde Teilor va deschide, înainte de sfârşitul anului 2021, trei magazine în Varşovia, două dintre acestea fiind noi, iar un altul va fi relocat pentru a beneficia de traficul pietonal intens din jurul locaţiei. De asemenea, compania va inaugura primul magazin în afara capitalei Poloniei, în oraşul Poznan. În plus, Teilor se află în negocieri avansate pentru deschiderea a altor două magazine în străinătate la începutul anului 2022, unul în Wroclaw, Polonia şi celălalt în Budapesta, Ungaria.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Pentru fiecare deschidere de magazin nou sau relocare, investiţia medie este de 3,5 milioane de lei. În această sumă sunt incluse cheltuielile legate de locaţie, amenajarea acesteia cu materiale de calitate premium, precum şi stocuri a căror valoare se ridică la aproximativ 1,5 milioane de lei pentru magazinele din România, în timp ce pentru cele din afara ţării, suma ajunge până la 2,2 milioane de lei, datorită nevoii de a avea la dispoziţie un stoc mai mare pentru a putea concura cu ceilalţi jucători locali.

În ceea ce priveşte extinderea reţelei la nivel local, în cel de-al patrulea trimestru, Teilor va deschide două noi magazine în România, în Vivo Mall din Baia Mare şi în Bucureşti. Compamia va redeschide magazinul din Alba Iulia, în urma lucrărilor de extindere a locaţiei, precum şi magazinul din Arad, ca urmare a relocării acestuia în Atrium Mall.

Teilor deţine 55 de magazine fizice, dintre care şase sunt Teilor Exclusive. Până la finalul anului 2021, reţeaua Teilor va ajunge la 61 de magazine, dintre care 53 în România, patru în Polonia, trei în Sofia, Bulgaria şi unul în Ungaria. În afară de investiţiile în magazinele fizice, compania operează cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

Pentru întregul an 2021, Teilor vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult faţă de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. Creşterea vânzărilor in a doua parte a anului va fi determinată în primul rând de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă. De-a lungul timpului, Teilor a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale între iulie şi septembrie, deoarece pe perioada verii au loc cele mai multe cereri în căsătorie.