Pandemia a schimbat modul de a face cumpărături: comerțul online a înregistrat creșteri uriașe. Planul marilor retaileri în ceea ce privește magazinele fizice

Pandemia a accelerat anumite comportamente ale consumatorilor prezente și înaintea pandemiei, precum cumpărăturile online sau achiziția de alimente sănătoase. Cu toate că vânzările online sunt estimate să crească de la 13,9% la 22,4% în 2023, magazinul fizic va fi în continuare atractiv pentru consumatori.

Oamenii vor dori în continuare să testeze produsele, astfel încât magazinul fizic nu va dispărea, ci se vă reinventa. În raport scrie că oamenii pun pe aceleași locuri că importanță nevoia de a vedea și atinge produsele, cu cea de a avea siguranța și de a-și proteja sănătatea.

Marii retaileri vor continua să forțeze inovarea atât în magazinele fizice, cât și în cele online. Vor veni în întâmpinarea clienților oriunde se află ei: pe Instagram, TikTok sau într-un magazin fizic. Oamenii vor o transparență mai mare în ceea ce privește starea comenzii dar și o livrare foarte rapidă.

De asemenea, se dorește reducerea deșeurilor de ambalaje. Viitorul alimentelor este legat de o personalizare mult mai puternică – comercianții își vor adapta oferta la prefererintele consumatorilor, pe baza datelor colectate de la clienți.

Exit mobile version