• Un grup de tineri a lăsat 10.000$ bacșiș într-un restaurant din Utah.
  • Proprietarul spune că de atunci numărul cererilor de angajare continuă să crească.
  • Motto-ul restaurantului pentru un serviciu bun pentru clienți este să îi tratezi pe aceștia „ca pe mama ta”.

Un grup de tineri a lasat un bacșiș în valoare de 10.000 de dolari personalului unui restaurant mexican din Salt Lake City, scrie Insider.

Alfonso Brito, care deține restaurantul împreună cu soția sa, Claudia, a declarat pentru Insider că Michael McHenry, un client obișnuit, a vizitat Monarca împreună cu alți 24 de prieteni într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie.

În timp ce clienții de la masa lui McHenry se pregăteau de plecare, unul dintre tinerii din grupul lui l-a chemat pe Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să aducă personalul pentru a le oferi mulțumiri.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Brito a spus că a adus la masă echipa de angajați, inclusiv bucătarii principali și bucătarul-șef, cărora tinerii le-au mulțumit.

„Și atunci au scos din buzunar 10.000 de dolari bacșiș și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți membrii personalului au fost foarte încântați.”

Un bacșiș cu impact asupra tuturor angajaților

Brito a spus că restaurantul Monarca a împărțit bacșișul în rândul personalului său, oferind inclusiv 2.000 de dolari ospătarului de la mesă, așa cum a solicitat grupul.

„Un act de bunătate depășește cu mult ceea ce cuvintele pot exprima”, au scris reprezentanții restaurantului pe Instagram la acea vreme. „Impactul generozității se extinde nu numai asupra personalului nostru, ci și asupra familiilor acestora și asupra întregii noastre comunități”.

Cererile de angajare continuă să crească

Brito a spus că numărul de cereri de angajare la restaurantul său a crescut de când mesenii au lăsat bacșișul la jumătatea lunii septembrie, contribuind în același timp la atragerea de noi clienți.

„Când aud că cineva ne-a dat 10.000 de dolari, oamenii presupun în mod evident că este un serviciu bun”, a spus Brito. „Când intră în restaurantul meu, își dau seama că este adevărat”, a spus el.