• BofA: Gen Z și Milenialii nu se mai uită la burse, ci la colecții.
  • Cei cu vârsta de peste 44 de ani preferă investițiile tradiționale.
  • Tinerii preferă vinurile, ceasurile, bijuteriile și mașinile de colecție.

Sunt generația de colecție. Gen Z și Milenialii nu se mai uită la investiții tradiționale. Când le spui despre acțiuni și obligațiuni, îți răspund că-s plictisiți, arată un studiu Bank of America.

Preferă mașinile clasice, ceasurile de colecție, vinurile și bijuteriile vintage, spune BofA. Vorbim despre respondenți care au cel puțin 3 milioane de dolari la activ. Sunt 94% dintr-un eșantion de 1.000 de respondenți care aleg să colecționeze.
Dacă te uiți la alte generații, interesul pentru astfel de obiecte scade odată cu înaintarea în vârstă.
Să te uiți la înțelepți sau la noile generații?

Cum investesc tinerii și pe ce criterii?

Tinerii vor să fie unici, în principal, apoi vine partea cu randamentele din viitor. Vorbim despre un sfert dintre ei care au de gând să doneze ce au acumulat în viitor. 72% dintre cei cu vârsta sub 43 de ani sunt „sceptici” în ceea ce privește investițiile exclusiv în active tradiționale.

Citește și