• Noua tendință pentru Valentines’s Day: un date acasă.
  • Valentines’s Day nu a murit, dar are nevoie de un rebranding, potrivit Trend Bible.
  • Unii boicotează Ziua Îndrăgostiților. Angajații unor companii ca Uber, Lyft sau Deliveroo intră în grevă.

Valentine’s Day se transformă. S-au cam plictisit de tradiții, vor schimbare. Tinerii din UK merg pe trend-ul din social media: organizează date-uri acasă. În SUA, sunt mai selfish în ziua în care ar trebui să împartă la jumătate. Se îngrijesc mai mult de ei, pe modelul I can buy myself flowers. Sau caută compania prietenilor. Galentine’s Day e noul fenomen. O seară a fetelor, popularizată de sitcomul Parks and Recreation.

Marile companii încep să dea un sens mai larg evenimentului. „Are nevoie de un rebranding, dar nu a murit”, spune Joanna Feeley, CEO al companiei de analiză a trend-urilor Trend Bible.

Cum se raportează americanii la Valentine’s Day?

Florile, ciocolata și bijuteriile rămân cadourile uzuale pentru Valentine’s Day. Produse pe care consumatorii americani vor cheltui 26 mld. $ anul ăsta, potrivit estimărilor NRF. Retailerii și producătorii reinterpretează darurile tradiționale, dar au în ofertă și produse orientate spre self-care și wellness.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

36% dintre americani plănuiesc o seară self-care împreună cu prietenii, potrivit unui sondaj al platformei de dating Plenty of Fish pe un eșantion de 2.000 de reprezentanți ai generațiilor Gen Z și Millenials.

Cum sărbătoresc britanicii?

Aproape jumătate dintre tinerii din Marea Britanie plănuiesc să organizeze date-uri acasă, de Valentine’s Day. Evită cinele romantice tradiționale, în oraș. Vor ceva mai intim și mai personal. Trend pornit pe TikTok.

Vrei să fie cât mai senzual și romantic posibil, spune Kim Seybert, expert în lifestyle și entertainment. E despre ce se întâmplă după cină. Deci vei vrea să fii într-un cadru pe care să-l organizezi așa cum îți dorești, spune ea.

Poți găti tu, sau poți chema un chef care s-o facă în locul tău. Important e să canalizezi toată atenția pe partener și pe felul în care îl faci să se simtă.

Cine boicotează Valentine’s Day?

La categoria hateri: mesaje sarcastice, greve sau campanii de conștientizare a lucrurilor cu adevărat importante în societate.

Etsy, unul dintre cele mai mari magazine online pentru produse handmade, are o creștere cu 14% a căutărilor pentru produse anti-Valentine’s Day.

Sunt din ce în ce mai multe mesaje anti-Ziua Îndrăgostiților, spune Barbara Bickart, profesor de marketing la Boston University. Totul e negru, de la unghii la inimioare.

Feline Rescue Association are campanie: pentru 25$, îi pun unei pisici abandonate numele fostului, apoi o sterilizează.

Angajații Uber, Lyft sau Deliveroo fac grevă în SUA și UK, de Valentine’s Day, din cauza salariilor mici și a condițiilor de muncă