A.I-ul îți organizează următoare călătorie de afaceri

A.I-ul iți organizează următoare călătorie de afaceri. Cum? Planifică itinerariul, face check-in-ul și gestionează cheltuielile. Folosește datele tale pentru a anunța în timp real zborurilor, incidentelor de infrastructură sau grevele din aeroporturi. Te așteaptă și la intrarea în hotel. Connie este un robot utilizat de Hilton McLean din SUA care răspunde la întrebările oaspeților despre facilități, servicii, atracții locale și restaurante. 

Cum te comporți într-o călătorie de afaceri?

1. Ajungi la timp

Nu contează dacă te deplasezi la o întâlnire, la un prânz de afaceri sau la o conferință – trebuie să ajungi mereu la timp.

2. Adaptează-te la obiceiurile locale

Respectă faptul că esti oaspete în locul pe care îl vizitezi. Chiar și lucrurile care nu au nimic de-a face cu motivul specific de afaceri al călătoriei tale- cum ar fi învățarea unui salut local- vor fi apreciate.

3. Îmbrăca-te în mod corespunzător

Fă cercetări și nu presupuneri – eticheta de afaceri privind modul de a te îmbrăca variază considerabil de la o țară la alta.

4. Ai grijă la manierele de la masă

Fiecare țară are obiceiuri și tradiții diferite în ceea ce privește mâncarea, așa că este esențial să te informezi înainte de a călători.

TOP DESTINAȚII DE CĂLĂTORII DE AFACERI DIN LUME

1.            Londra

2.            New York

3.            Tokyo

4.            Singapore

5.            San Francisco

Cum stă turismul de afaceri în România?

Turiştii români contribuie în proporţie de 86% la cheltuielile turistice realizate în România, potrivit unui raport al Comisiei Europene. Datele Comisiei Europene arată că  turiştii străini au cheltuit 1,7 miliarde euro în 2022 pe vacanţe în România, fiind printre cele mai mici sume lăsate de străini în ţările europene.

Banii lăsaţi de străini pe vacanţele pe plan local reprezintă doar 14% din totalul cheltuielilor turistice, o rată care plasează România la coada Europei, scrie ZF.

Turismul de incoming în România se bazează pe turiştii veniţi în scopuri de business, astfel că destinaţiile de leisure nu sunt în topul preferinţelor străinilor, potrivit datelor oficiale.

Exit mobile version