Start-up-ul românesc Smart Fintech lansează Smart Accounts, singurul produs de open banking creat în România şi autorizat de Banca Naţională a României. Smart Accounts permite utilizatorilor, persoane juridice, să integreze serviciul în propriile platforme, serviciu prin care vor putea să acceseze toate conturile bancare într-un singur loc.

Smart Fintech estimează 20 parteneriate pentru Smart Accounts şi un volum de 500.000 interogări anul acesta. Atât Smart Pay, serviciul de plăţi, cât şi Smart Accounts, vor reuni cele mai importante 12 bănci din România, dar şi compania financiară britanică Revolut.

Cum prinde aripi un astfel de serviciu pe piața din țara noastră și cum îl folosim, am discutat cu Ana Maria Georgescu – Co-Fondator, Sales and Marketing Manager al Smart Fintech.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Serviciul nostru este construit sub directiva de open banking lansată de Uniunea Europeană undeva în 2017 cu scopul declarat de a susține inovația în domeniul financiar și de a permite dezvoltarea unor produse și servicii noi. Deci noi venim în sprijinul persoanelor juridice care vor să construiască produse inovatoare și să ofere clienților lor experiențe noi unde includerea serviciului nostru aduce plus valoare. Venim cu avantajul autorizării și cu implementarea tehnică din spate, care sunt două aspecte extraordinar de stufoase, dacă aș putea spune așa.

Ce face Smart Accounts? Cu un consimțământ foarte precis și controlat doar de utilizatorul titular de cont, Smart Accounts citește în timp real și automatizat date bancare, cum sunt, de exemplu, soldul și tranzacțiile efectuate într-un interval de timp.”, a povestit Ana Maria Georgescu – Co-Fondator, Sales and Marketing Manager al Smart Fintech.