• 61% dintre americani spun că Administrația Biden gestionează greșit economia, potrivit unui sondaj recent.
  • CEO-ul producătorului de cereale Kellogg spune că marketează produsele sale ca aliment pentru cină.
  • Peter Schiff, economist și broker de acțiuni, spune că SUA a ajuns ca în perioada președintelui Jimmy Carter.

Cum au ajuns americanii să mănânce cereale la masa de seară? Compania Kellogg marketează produsele sale ca alimente pentru cină. Prețurile sunt foarte sus, americanii nu au suficienți bani pentru alimente, spune Gary Pilnick, CEO Kellogg. Așa că decide să poziționeze cerealele drept opțiune accesibilă pentru cină, din cauza presiunii financiare.

„Cereale pentru cină, este un trend acum și ne așteptăm să continue, consumatorii sunt sub presiune”, spune Pilnick.

Schiff critică trendul și îl pune pe seama #Bidenomics.

Titlurile zilei

IOHANNIS FACE DECLARAȚII DUPĂ DECIZIA CCR
UE SEMNEAZĂ ACORD CU MERCOSUR
SE ANULEAZĂ PRIMUL TUR
CU CE DOBÂNZI VINE TEZAUR?
CE SE ALEGE DE BVB?
COMISIA EUROPEANĂ INTENSIFICĂ MONITORIZAREA TIKTOK

Ce spune Schiff despre trendul „Cereale la cină”

„Familiile americane nu doar că sar peste micul dejun, pentru a face economie, acum mai și mănâncă cereale la cină. Ne amintește de epoca lui Jimmy Carter, când americanii își puneau mai multe pulovere pe ei, în casă, pentru a plăti mai puțin la căldură”.

Conceptul aduce critici și din partea altor utilizatori de X. Unii acuză metodele Kellog de a face profit, în vreme de criză, alții spun că este un pericol nutrițional.

Care este percepția despre Biden

Mulți spun că strategia economică a Administrației Biden, numită #Bidenomics, este de vină. Un sondaj Gallup, publicat săptămâna trecută, arată că rata de aprobare a lui Biden este în scădere cu trei procente față de ianurie, până la 38%.

61% dintre respondenți spun că Biden gestionează greșit economia. Deși datele macroeconomice sunt pozitive, presiunea inflaționistă diminuează încrederea consumatorilor. În ianuarie, prețurile alimentelor aveau un avans de 2,6%.

Americanul mediu dă 11,3% din venituri pe mâncare, cel mai ridicat nivel de după 1991.

Pentru comparație, un român dă aproape 29% din veniturile disponibile pe produse alimentare.