- Noul logo X a fost îndepărtat de pe sediul Twitter din San Francisco după ce vecinii au făcut mai multe plângeri.
- Inspectorii în construcţii au declarat că au fost împiedicaţi să inspecteze semnul şi că acesta nu avea autorizaţiile corespunzătoare.
- Elon Musk a postat sâmbătă pe Twitter cu mândrie o înregistrare video a semnului, în care X-ul emite o lumină albă pătrunzătoare de la o înălţime de aproximativ două etaje.
Semnul X, cu lumini intermitente şi de mari dimensiuni, a fost îndepărtat de pe partea superioară a sediului central al Twitter la doar câteva zile după ce a fost instalat, din cauza plângerilor vecinilor, scrie Sky News.
Advertisment
Inspectorii în construcţii au declarat că au fost împiedicaţi să inspecteze semnul şi că acesta nu avea autorizaţiile corespunzătoare.
Semnul a fost montat vineri la clădirea din San Francisco a firmei şi aruncă o lumină stroboscopică puternică asupra clădirilor din apropiere pe timp de noapte.
Titlurile zilei
Vecinii s-au plâns de lumina stridentă de pe sediul Twitter
Inspectorii în construcţii au investigat şi au declarat că 24 de persoane s-au plâns de această structură în weekend, fiind ridicate semne de întrebare atât cu privire la siguranţa structurii, cât şi la iluminat.
Aceştia au declarat că oficialilor li s-a refuzat accesul pe acoperiş pentru a inspecta semnul.
Elon Musk a postat sâmbătă pe Twitter cu mândrie o înregistrare video a semnului, în care X-ul emite o lumină albă pătrunzătoare şi apare la o înălţime de aproximativ două etaje.
Vecinii care încercau să scape de lumina strălucitoare şi stridentă au răsuflat uşuraţi luni, când imaginile au arătat că X-ul a dispărut din locul său de pe acoperiş.
Efortul lui Musk întâmpină probleme
Aceasta nu este singura problemă de construcţie a companiei din ultima vreme. Săptămâna trecută, lucrările de îndepărtare a unui logo Twitter de pe partea laterală a clădirii au fost întrerupte de poliţie, din nou din cauza preocupărilor legate de permise şi autorizaţii, lăsând temporar inscripţia „er”.
Totul face parte din efortul controversat de rebranding al lui Elon Musk, care încearcă să promoveze schimbarea numelui companiei din Twitter în X.
El vrea să facă din X „aplicaţia pentru orice” şi să o extindă pentru a satisface o gamă largă de nevoi online ale utilizatorilor, după modelul omniprezentului WeChat din China.