Criza din 2008 a măturat multe afaceri care erau pe val la acea vreme. Acum suntem într-o altă criză.

Suntem mai pregătiți? Am învățat ceva din criza anterioară? S-a modificat gândirea antreprenorială? Prea puțin.

95% dintre firmele antreprenoriale eşuează să treacă mai departe pentru că nu se corporatizează la timp, spune Speranța Munteanu la ZF Live.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Oamenii de afaceri de la noi se cred atotputernici cu afacerile lor și iau decizii pe pricipiul “Eu te-am făcut, eu te omor”.

Unde e business-ul românesc în prezent și cum va trece peste criza actuală? Am discutat subiectul cu Cristian Hostiuc, director editorial ZF.

“Este foarte greu ca un antreprenor să se schimbe. În momentul în care începe o afacere, are o idee, are mai puțin un business plan, dar are o idee, are foarte multă voință și determinare. În momentul în care afacerea ajunge la un anumit nivel și condițiile de viață se schimbă, vine o criză economică, cresc dobânzile, există acest război, ei se adaptează foarte, foarte greu. Adică este aproape imposibil să te adaptezi dacă tu ești cel care conduce afacerea în continuare. Și nu este de blamat.”, a spus Cristian Hostiuc, director editorial ZF.