Din basme creează realități. Marius Luican, CEO-ul Reveal Marketing Research a învățat „Din Prâslea cel voinic și merele de aur” că e bine să ai un sistem care te avertizează atunci când rațiunea adoarme. Așa a înființat un departament de analiză care are un rol esențial în activitatea companiei.

Cu Reveal Marketing Research am aflat că 6 din 10 mileniali folosesc aplicaţii financiare pentru a-şi gestiona mai bine banii. Că 70% dintre tinerii din România vor să-și ridice casele cu cele mai sustenabile materiale sau că aproape jumătate dintre români se consideră informaţi când vine vorba de inflație.

În cei 14 ani de când a fondat Reveal Marketing Research, compania a ajuns la o cifră de afaceri de peste 4,6 milioane de lei în 2021. O creștere de 122% față de anul anterior și un profit net de 740.000 de lei, mai mare cu 33% față de 2020.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Business-ul este special pentru mine și pentru noi la Reveal Marketing Research în primul rând pentru că, spre deosebire de aproape orice alt domeniu, noi studiem în fiecare zi un subiect nou, în fiecare zi o nouă piață. Suntem specializați în vreo 10-12 piețe, dar studiem lucruri dintre cele mai inedite. Facem studii de brand, studii de imagine, studii de poziționare, dar în egală măsură facem studii pe angajați, studii care evaluează potențialul unui retail într-o anumită zonă. N-ai cum să te plictisești.”, a povestit Marius Luican, CEO-ul Reveal Marketing Research.