Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, a raportat pentru primele şase luni vânzări de 124 de milioane de lei pe piaţa din România, în creştere cu 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Totodată, numărul de produse vândute a crescut cu 13% faţă de primul semestru din 2021, arată datele transmise miercuri de oficialii companiei.

„Evoluţia pozitivă a vânzărilor TEILOR din prima jumătate a anului 2022 demonstrează o revenire a situaţiei pre-pandemice, în care se manifestă o apetenţă a clienţilor pentru produsele de lux, chiar dacă este ponderată de instabilitatea geopolitică şi economică. Această creştere a fost susţinută şi de extinderea reţelei TEILOR din România în ultimul an, ceea ce a oferit unui număr mai mare de clienţi acces la produsele noastre”, spune Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

El precizează că pentru a doua jumătate a anului, compania rămâne rezervată în ceea ce priveşte o creştere a vânzărilor, din cauza impactului negativ al inflaţiei galopante asupra consumatorilor.

Pentru a rezolva această problemă, compania a lansat recent, la nivel local, o soluţie de tipul buy now, pay later, care permite clienţilor să cumpere produse în rate fără dobândă.

În prima jumătate a anului 2022, principalul articol vândut a continuat să fie reprezentat de inelul de logodnă, care a însumat vânzări mai mari cu 23% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, verighetele au înregistrat un avans semnificativ, de 34

Compania a continuat să îşi consolideze poziţia de brand de bijuterii de lux pe piaţa locală şi europeană prin campanii cu ambasadori locali în Polonia şi Bulgaria, precum şi prin dezvoltarea unei strategii de poziţionare a brandului ca primă alegere a consumatorilor pe segmentele inelelor de logodnă şi a verighetelor.

„În urma unor investiţii de peste 2 milioane de euro în transformarea digitală şi a succesului înregistrat prin implementarea noilor platforme de eCommerce din România şi Ungaria, avem în plan ca până la sfârşitul lunii septembrie să lansăm platforme similare şi pentru pieţele din Polonia şi Bulgaria,” adaugă Willy Dicu.

În 2022, TEILOR a deschis şase magazine, dintre care trei în România – în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ – şi câte unul în Polonia, Cehia şi Ungaria.

Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta reţeaua TEILOR până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România şi 13 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.

Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.