• LVMH și Kering intră în lumea cinematografiei, scrie Robb Report.
  • Parteneriatul dintre lux și cinematografie se extinde prin colaborări și investiții pe termen lung.
  • LVMH încearcă să comercializeze cele 75 de mărci ale grupului prin intermediul filmelor și al televiziunii, scrie Financial Times.

De la prestigioasa agenție de talente de la Hollywood CAA, care este deținută majoritar de François-Henri Pinault, la filmul Barbie și platforma Miu Miu Women’s Tales, imperiile de lux își arată ambițiile în lumea cinematografiei, scrie Luxury Tribune.

LVMH merge la Hollywood

Compania 22 Montaigne Entertainment este supervizată de Antoine Arnault, fiul cel mare al fondatorului LVMH, Bernard Arnault, și de Anish Melwani, președintele LVMH North America.

Platforma este o colaborare cu Superconnector Studios, o companie de consultanță cu sediul în SUA. Compania pune în legătură brandurile cu companiile de producție, celebritățile și studiourile din domeniul divertismentului.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

LVMH încearcă să consolideze promovarea mărcilor grupului. Louis Vuitton, Dior și Tiffany & Co.

Cum face asta?

Prin intermediul unor proiecte care variază de la publicitate la plasarea de produse și proiecte originale de televiziune, film și audio pe care LVMH le va co-dezvolta, co-produce și co-finanța.

Kering își urmărește ambițiile în cinematografie

În luna septembrie a anului trecut, François-Henri Pinault, președintele Kering, a cumpărat o participație majoritară în Creative Artists Agency. Firma de talente din Los Angeles care reprezintă actori și regizori.  Inclusiv soția lui Pinault, actrița Salma Hayek.

Suma plătită? 2,8 miliarde de dolari. Tranzacția a fost făcută prin intermediul grupului de investiții private al familiei sale, Artémis.

Se prăbușesc zidurile dintre divertisment și lux

Totuși, moda și divertismentul au o istorie îndelungată. De la filmul lui Audrey Hepburn din 1961 “Breakfast at Tiffany’s” la House of Gucci, filmul din 2021 cu Lady Gaga despre ascensiunea și decăderea familiei fondatoare a mărcii italiene.

„Sectoarele filmului, artei și modei au devenit atât de interconectate astăzi încât nu mai există nicio separare”, spune Robert Burke, președintele firmei de consultanță Robert Burke Associates.

TGP menționează că CAA adaugă „o diversitate sporită, atât în ceea ce privește amprenta geografică, cât și activitățile de afaceri” la activele de 43 de miliarde de dolari ale Artémis.

La fel ca LVMH, Kering susține cel puțin o întreprindere de producție cinematografică pentru a sprijini ambițiile de divertisment ale mărcilor sale.

Saint Laurent a făcut senzație la Cannes anul trecut, nu doar pe covorul roșu.  A produs un scurtmetraj al regizorului spaniol Pedro Almodóvar, cu Ethan Hawke și Pedro Pascal, intitulat Strange Way of Life.

Titlul este primul de la Saint Laurent Productions, o companie de producție cinematografică lansată anul trecut de marcă.

Compania este condusă de directorul de creație, Anthony Vaccarello.