• LVMH ar putea încheia un acord de sponsorizare pentru Formula 1 până la finalul anului.
  • Acordul presupune o sumă de 150 de milioane de dolari anual, potrivit Bloomberg.
  • Parteneriatul ar putea fi o provocare imensă pentru actualul sponsor, Rolex.

Gigantul LVMH ar putea să încheie un parteneriat major cu Formula 1. Acest acord ar permite tuturor mărcilor grupului, precum Tag Heuer, Moët & Chandon și Louis Vuitton, să își promoveze produsele în timpul curselor de Formula 1.

Competiția are o audiență globală în creştere și mereu oferă posibilitatea brandurilor să-și mărească vizibilitatea. Formula 1 e asociată adesea cu luxul, performanța și stilul de viață exclusivist. Iar cursele sunt urmărite din culise foarte des de vedete sau personalități. Elemente cu care LVMH pare că rezonează perfect.

Acordul potențial ar putea valora 150 de milioane de dolari anual și ar fi o provocare directă pentru Rolex, care este deja sponsor în Formula 1 din 2013, transmite Bloomberg.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

Șeful LVMH, Bernard Arnault, se asociază des cu evenimentele prestigioase

Bernard Arnault este cunoscut pentru strategiile sale de marketing agresive și pentru capacitatea de a poziționa adesea în cadrul celor mai prestigioase evenimente la nivel mondial.

Acordul dintre cele două părți ar putea putea fi anunțat official până la sfârșitul anului. Brandul de lux a colaborat și a sponsorizat mai mulți sportivi imenși din întreaga lume. Printre ei se numără și Lionel Messi și Cristiano Ronaldo sau Roger Federer, alături de Rafael Nadal.