Afacerile McDonald’s România, în scădere cu 8 procente în 2020 pe fondul crizei generate de pandemie

Bucharest, Romania - March 25, 2020: A Glovo food delivery courier stands in front of the oldest McDonald's restaurant in Romania temporary closed during the state of emergency due to coronavirus.,Image: 510988824, License: Royalty-free, Restrictions: Contributor country restriction: Worldwide, Worldwide. Contributor usage restriction: Advertising and promotion, Consumer goods. Contributor media restriction: {8098E7F2-A5B8-40A8-959D-B000C065FF24}, {8098E7F2-A5B8-40A8-959D-B000C065FF24}., Model Release: no, Credit line: Profimedia

Afacerile McDonald’s în România au scăzut anul trecut cu 8% în contextul pandemiei de Covid-19 care a afectat puternic piaţa de restaurante din toată lumea.

Astfel, compania a ajuns la vânzări de puţin sub 180 mil. euro, faţă de peste 194 mil. euro înaintea pandemiei, con­form datelor din raportul grupului.

Businessul McDonald’s în România este operat în sistem de franciză de compania malteză Premier Capital, care administrează şi reţelele din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta.

Per total, afacerile grupului au scăzut cu 6,5% comparativ cu 2019, toate pieţele fiind afectate de pandemie. Cea mai lovită a fost afacerea din Malta care a scăzut cu 15,7%, pe când declinul din România şi Grecia a fost similar, de 8%. În ţările Baltice businessul a scăzut cu 1-3%. Businessul cumulat al celor şase pieţe s-a apropiat astfel de 320 mil. euro, România contribuind cu mai bine de jumătate la total.

Exit mobile version