• Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru.
  • Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. 
  • Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.

Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru, deoarece cererea consumatorilor a rămas ridicată, în ciuda opiniilor antisemite ale rapperului din spatele colaborării întrerupte, scrie Bloomberg.

Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. Adidas a renunțat la parteneriatul Yeezy cu rapperul și designerul Ye, cunoscut anterior sub numele de Kanye West, în octombrie, după ce acesta a făcut o serie de remarci antisemite, lăsând în urmă o colecție de pantofi sport în valoare de aproximativ 1,2 miliarde de euro.

Cu toate acestea, vânzările stocurilor au ajutat deja gigantul sportiv german să-și crească obiectivele financiare pentru anul acesta, deoarece Adidas vinde mai mult din inventarul Yeezy decât estimase, a spus compania într-un comunicat joi. 

Titlurile zilei

CE URMEAZĂ PENTRU TIKTOK?
ROXANA CHIRIȚOIU MERGE LA DAVOS
CE SE ALEGE DE ENERGIE?
BM REDUCE PROGNOZA PENTRU ROMÂNIA
LOEWE ADUCE CRAFTED WORLD LA TOKYO
NOBU BEACH INN AJUNGE ÎN BARBUDA

A doua vânzare de lot a început săptămâna aceasta. Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.