• Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru.
  • Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. 
  • Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.

Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru, deoarece cererea consumatorilor a rămas ridicată, în ciuda opiniilor antisemite ale rapperului din spatele colaborării întrerupte, scrie Bloomberg.

Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. Adidas a renunțat la parteneriatul Yeezy cu rapperul și designerul Ye, cunoscut anterior sub numele de Kanye West, în octombrie, după ce acesta a făcut o serie de remarci antisemite, lăsând în urmă o colecție de pantofi sport în valoare de aproximativ 1,2 miliarde de euro.

Cu toate acestea, vânzările stocurilor au ajutat deja gigantul sportiv german să-și crească obiectivele financiare pentru anul acesta, deoarece Adidas vinde mai mult din inventarul Yeezy decât estimase, a spus compania într-un comunicat joi. 

Titlurile zilei

OMV Petrom și Romgaz încep forajul la Neptun Deep
Guvernul „uită“ de schema de ajutor de stat de 200 mil. €
Verdino lansează o nouă categorie de produse destinată flexitarienilor
C.E. iniţiază procedura de „suspendare a plăţilor” pentru România
One United acordă dividende de aproape 40 mil. lei către acţionari
LA REMOTE ÎNAINTE, LA BIROU ÎNAPOI?

A doua vânzare de lot a început săptămâna aceasta. Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.