• Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru.
  • Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. 
  • Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.

Adidas AG a generat vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro (437 de milioane de dolari) de la pantofii Yeezy în al doilea trimestru, deoarece cererea consumatorilor a rămas ridicată, în ciuda opiniilor antisemite ale rapperului din spatele colaborării întrerupte, scrie Bloomberg.

Veniturile de la Yeezy au fost aproximativ egale cu aceeași perioadă a anului trecut, înainte de impact. Adidas a renunțat la parteneriatul Yeezy cu rapperul și designerul Ye, cunoscut anterior sub numele de Kanye West, în octombrie, după ce acesta a făcut o serie de remarci antisemite, lăsând în urmă o colecție de pantofi sport în valoare de aproximativ 1,2 miliarde de euro.

Cu toate acestea, vânzările stocurilor au ajutat deja gigantul sportiv german să-și crească obiectivele financiare pentru anul acesta, deoarece Adidas vinde mai mult din inventarul Yeezy decât estimase, a spus compania într-un comunicat joi. 

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

A doua vânzare de lot a început săptămâna aceasta. Adidas s-a angajat să doneze o sumă semnificativă din veniturile Yeezy organizațiilor care lucrează pentru combaterea discriminării și a urii.