Succesul nu ține cont de vârstă, iar cel mai bun exemplu poate fi Pixie Curtis. Fetița din Australia, în vârstă de numai 10 ani, este deja alintată „micul mogul” și are nu una, ci două afaceri și o avere care i-ar permite să se retragă la doar 15 ani.

Mama ei, Roxy Jacenko, proprietara unei companii de PR din Sydney, spune că în familia lor circulă o glumă. Dacă mama va munci până la 100 de ani, iar Pixie se va retrage la 15 ani, e clar cine e mai inteligentă.

“Dacă vrei, muncești. Nu te gândi că o s-o facă altcineva pentru tine. Sunt mulți care au spus că ar trebui să se bucure de vacanțe. Le face pe ambele. Și învață, întâlnește oameni interesanți, are ocazia să testeze jucării. Când n-o să-i mai placă ce face, o să ne oprim. Dar deocamdată este o oportunitate uimitoare.”, a povestit mama lui Pixie.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

La scurt timp după ce s-a născut Pixie, mama ei i-a făcut un cont de Instagram și a început să posteze fotografii cu ea în diverse ținute. În 2014, asta i-a adus titlul de „Prințesa Instagramului”, precum și prima companie, Pixie’s Bows, care vinde îmbrăcăminte și accesorii pentru bebeluși.

Încasări de peste 200.000 de dolari în prima lună

Compania a devenit un succes internațional, vedete ca Tom Cruise, Kanye West sau Khloe Kardashian fotografiindu-și copiii în ținute Pixie’s Bows. Dar n-a fost de ajuns pentru Pixie, care, anul trecut, în plin lockdown, a venit cu o nouă idee de afaceri: o linie de jucării. Iar răspunsul publicului a fost atât de entuziast, încât în doar 48 de ore de la lansare, tot stocul de jucării a fost epuizat, iar încasările au urcat la peste 200.000 de dolari în prima lună.

“Prima dată am avut Pixie’s Bows, când eram mică, apoi, când a început carantina din cauza COVID, am văzut păpuși și spinnere peste tot pe TikTok și Instagram și m-am gândit să le adăugăm la Pixie’s Bows.”, a spus micuța afaceristă, Pixie Curtis.

“Afacerile mele au suferit în pandemie. Oamenii nu au mai avut nevoie de PR. Așa că atunci când Pixie a spus că vrea să facă spinnere, am spus că există un Dumnezeu. A avut o idee și am pornit de acolo. Inițial erau doar spinnere, după care am diversificat în tot felul de activități și jucării, ceea ce a adus o schimbare pentru mine și, evident, e și ea implicată.”, a mai declarat mama fetiței.

Avere de 21 milioane de dolari, la numai 10 ani

Acum, Pixie a reunit cele două brand-uri ale sale, Pixie’s Bows și Pixie’s Fidgets sub un singur nume – Pixie’s Pix. Noul site oferă de la haine și accesorii pentru copii, până la rechizite, jocuri, jucării și multe altele, toate recomandate de Pixie.

“Am început doar cu Bows, după care am adăugat pe site păpușile și spinnerele și până la urmă i-am spus Pixie’s Pix. Al doilea nume pe care l-am avut a fost Pixie’s Fidgets, după care ne-am gândit că nu sunt doar spinnere, sunt și alte jucării, așa că am decis să-i spunem Pixie’s Pix.”, a mai precizat Pixie.

În 2018, un expert în retail estima că averea micuței Pixie ar putea ajunge la 21 de milioane de dolari când va atinge vârsta de 18 ani. Numai că averea lui Pixie a urcat deja la această sumă la vârsta de doar 10 ani. Însă partea cea mai bună a acestei povești de succes e că Pixie nu a neglijat nici școala și nici nu a uitat să fie copil.