• Eames Lounge Chair and Ottoman e noul simbol de statut pe Wall Street.
  • Scaunul de la Herman Miller costă 7.000 $.
  • Bărbații care cumpără scaunul vor să vezi că au bani, spun experții.

Noul Rolex al lumii corporate? Scaunul de birou de la Herman Miller: Eames Lounge Chair and Ottoman. E 7.000 $ și noul simbol de statut pe Wall Street.

Adepți? Băieții. Sau bărbații tineri cu un vis. E un meme de statut, spune un subredditor de 35 de ani.
Ce spune scaunul despre tine? „Sunt burlac și realizat.” Dar e mai mult o aspirație. E și Rolex, e și Porsche, e și artă, spun adepții.

Designul scaunului Eames a fost conturat în secolul XX, apoi preluat de Herman Miller în 1956.

Titlurile zilei

volumul lucrărilor de construcții crește brut cu 24% în februarie
Trump spune că nu-l va concedia pe Jerome Powell
România este al doilea mare producător de miere din UE
Fechet semnează ghidul pentru programul "Rabla pentru tractoare"
Acțiunile cu dividende stabile pot depăși BET în perioade de scădere
Deficitul bugetar al României, în termeni ESA, urcă la 9,3% din PIB

E menit să fie o versiune actualizată a unui scaun de club englezesc din secolul al XIX-lea.

Nu e destinat bărbaților, dar a fost promovat ca și cum ar fi dedicat lor. E produs în masă, dar nu e destinat maselor.

Ce mai „asortează” băieții la statut?

După ultimele trenduri, băieții merg foarte mult pe design vechi, își amintesc de bărbații de pe timpuri care mergeau la război, dar și de gentlemenii englezi din Peaky Blinders.

Le place pielea, lemnul, coniacul vechi și trabucul. Ceasurile rămân în top: Rolex, Omega și Tudor. Și se vede în cifre. Vânzările Rolex ajung pentru prima dată la 11,5 miliarde de dolari.

Să meargă la sală e lege. Nu trebuie să arate nici prea mari, nici skinny.

În materie de mașină, le plac clasicii: Porsche, Lamborghini sau mai office -Tesla.

În ultimul timp, sunt foarte axați pe credințe și convingeri puternice: bărbatul familist, credicios, cu principii clare (politice, de statut, societale), care conduce și propriul business și ce se întâmplă acasă.

Ce vor femeile?

Femeile privesc din lojă. Aleg stilurile quiet luxury, de la Dior, Chanel sau LV, reprezentanții ultimelor trenduri și ultimele accesorii la modă, mai ales genți…Birkin, dacă se poate.

În ultimul timp, mai ales după scandalul fondatorului Lululemon, Alo Yoga, înlocuiește hainele sport și colanții companiei.

Și nu uita: political correctness-ul și veganismul intră în cotidian.