Bugatti prezintă noul Tourbillon. Succesorul lui Chiron are motor V16 aspirat, sistem hibrid şi 1.800 CP

Mai întâi a fost Veyron. Apoi a venit Chiron. Acum Tourbillon. Noul hypercar Bugatti de 1.800 CP oferă mai multe decât predecesorii săi, scrie Robb Report.

“Frumusețea, performanța și luxul au format planul pentru Tourbillon. Ceea ce am creat este o mașină care este mai elegantă, mai emoționantă și mai luxoasă decât orice altceva înainte de ea”, spune Mate Rimac, CEO al Bugatti-Rimac.

Ce specificații are noul hypercar Bugatti?

Propulsia este asigurată de un sistem hibrid plug-in de 1.800 CP, format dintr-un nou motor V16 de 8.3 litri aspirat natural dezvoltat împreună cu Cosworth (1.000 CP) și 3 motoare electrice (800 CP în total), două în față și unul în spate.

Accelerează de la 0 la 100 km/h în 2 secunde, iar viteza maximă este limitată la 447 km/h.

Grila frontală în formă de potcoavă este inspirată de la Bugatti Type 35.

Interior cu ceasuri elvețiene

Noul Bugatti Tourbillon primește un instrumentar analog cu ceasuri elvețiene. Ceasurile din bord arată exact ca un tourbillon, de unde și numele noului model. În stânga sunt instrumentele care arată nivelul de combustibil, temperatura lichidului de răcire și nivelul de încărcare al bateriei. Iar în partea dreaptă este instrumentul special care arată câți cai putere produce motorul în timp real.

Clusterul de instrumente este construit de ceasornicari elvețieni, care au folosit peste 600 de componente, inclusiv titan și rubine. Volanul se rotește în jurul clusterului fix de instrumente. Acesta lucru oferă șoferului acces ușor la informații.

Producție limitată la 250 de exemplare

Noul Bugatti Tourbillon este un model mai rar decât Chiron. Asta pentru că Tourbillon va fi produs în numai 250 de exemplare. Prețul noului model este de aproximativ 4 milioane de euro, iar livrările primelor exemplare vor începe în 2026.

Exit mobile version