Producătorul de automobile de înaltă performanță Bugatti Rimac anunță că 2021 a fost cel mai bun an din istoria companiei: a reușit să vândă 150 de hypercar-uri, un procent de 63% dintre ele mergând către clienți noi.

Este o cifră impresionantă, având în vedere că toate cele 40 de Bugatti Bolide produse au fost achiziționate de clienți mai vechi ai companiei, în doar două luni de la lansarea din vara anului trecut.

Ultimele modele Bugatti Chiron, vândute în 2021

Bugatti a lansat Chiron în 2015, cu intenția de a produce doar 500 de exemplare. Cererea mare a determinat să aducă pe piață alte câteva ediții speciale. Ultimele și-au găsit câte un garaj luxos și confortabil în 2021.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Chiron, al doilea model al nostru după Veyron, este sold-out. Cele două variante sunt echipate cu motoare de 8 litri, cu o configurație de 16 cilindri montați în W. Tehnic, cel mai avansat sistem de propulsie ai primilor 20 de ani ai acestui secol.

Este prima dată în istoria modernă a Bugatti când oferim un spectru atât de larg de performanță. Pe de o parte, avem Chiron Super Sport, cea mai rapidă mașină de serie din lume, cu o viteză maximă limitată electronic la 440 de km/h. De cealaltă parte, avem Chiron Pur Sport, un automobil personalizat, cu manevrabilitate sporită – cel mai agil Bugatti al erei moderne.”, a declarat Christophe Piochon, Președinte și COO al Bugatti Rimac.

Viitorul sună bine pentru Bugatti Rimac: “Veți fi uimiți”

Astfel se încheie o eră în istoria Bugatti, dar viitorul pare cel puțin la fel de luminos. Fără să dea prea multe detalii, CEO-ul Mate Rimac, care este și fondatorul companiei de vehicule electrice Rimac Automobili, spune că Bugatti nu va renunța la trecutul său bazat pe motoare convenționale de mare viteză.

“Deocamdată nu vreau să vorbesc prea mult despre planurile de viitor, dar vă pot spune că veți fi surpinși. Veți fi uimiți în mod special de anumite caracteristici care nu au mai fost văzute pe nicio altă mașină. Susțin în continuare motoarele cu combustie internă, Bugatti are un viitor pe acest segment.

În mod cert, calitatea și renumele Bugatti trebuie să rămână. De fapt, trebuie extinse. Originea trebuie să rămână. Este promisiunea mea și a companiei Bugatti Rimac. Asta nu se negociază.”, a spus Mate Rimac.

4 milioane de euro era prețul de pornire pentru Bolide și aproximativ 3 milioane ai fi plătit pentru Chiron, în funcție de ediția aleasă. Dacă nu te-ai mișcat suficient de repede, mai ai o șansă. Anul acesta, Bugatti vrea să finalizeze cele 10 unități Centodieci, pentru care vei scoate însă din buzunar aproape 8 milioane de euro.