Radim Passer a atins viteza uluitoare de 414 km/h la volanul mașinii sale Bugatti Chiron, pe un drum public din Germania. Autoritățile germane s-au autosesizat și critică testul realizat de omul de afaceri ceh. De amintit că Passer a testat anterior și un Veyron, tot pe drumurile din Germania.

Ministerul german al Transporturilor se autosesizează cu privire la testul de viteză realizat pe un drum public de milionarul ceh Radim Passer, pasionat de mașini și de cai putere.

Evident, atunci când îți cumperi un Bugatti Chiron, vrei să știi pe ce ai dat cele 3 milioane de dolari. Doar că nu e prea potrivit să descoperi limitele mașinii pe o autostradă din Germania, chiar dacă, teoretic, există porțiuni fără limită de viteză.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Oficialii germani resping orice tip de comportament care pune sau ar putea pune în pericol siguranța participanților la trafic. Iar Passer nu este la prima abatere.

“Încă de când mi-am cumpărat un Bugatti Veyron, am avut dorința de a-i testa viteza maximă. Dar am vrut s-o fac în siguranță și legal. Au trecut șase ani de la ultima vizită la Wittenberg, Germania. Vom face un nou test de viteză, dar de data asta cu Bugatti Chiron. Vom testa și Porsche 911 Turbo, Lamborghini Aventador și Bentley Flying Spur.”, a explicat Radim Passer.

Businessman-ul ceh a interpretat greșit legislația din Germania. Chiar dacă nu există limită de viteză, șoferii au obligația de a circula în așa fel încât autovehiculul să fie în permanență sub control.

“Trebuie să fim umili, așa că ne-am rugat lui Dumnezeu să ne dea înțelepciune, să ne țină în pază și să ne protejeze. Tată care ești în Ceruri, îți mulțumim că ne-ai oferit șansa să ne aflăm astăzi aici, îți mulțumim că ești creatorul nostru, că ne-ai dat capacitatea de a iubi, de a munci, dar și de a avea hobby-uri care să ne aducă entuziasm și bucurie. Tată, doar când și dacă totul este sigur, vom demara testul de viteză. Lăsăm totul în mâinile tale, în numele lui Iisus. Amin!”, a încheiat omul de afaceri ceh.

Pare o poveste desprinsă parcă din timpuri de mult apuse, în care armăsarul negru a fost înlocuit de Chironul albastru, iar totul se mișcă mai pe repede înainte. Cam pe la cota 414, cât indica acul din cadranul kilometrajului.

Ce era de dovedit a fost dovedit. Acum este rândul autorităților germane să facă o demonstrație de forță. Însă, pentru moment, discuțiile guvernanților pentru setarea unei limite de 130 de km/h pentru porțiunile nerestricționate au intrat în impas.