• Forma de apio este reprodusă cu detalii realiste, inclusiv nuanțele verzi și texturile specifice tulpinilor de țelină.
  • Deși pare o legumă, geanta se deschide pentru a dezvălui un spațiu de depozitare mic în interior, securizat cu o închidere magnetic.
  • O tendință actuală este reinterpretarea obiectelor utilizate în viața de zi cu zi, precum pungile de hârtie sau de gunoi.

Noua geantă Moschino devine virală în social media. De ce? Are forma unei tulpini de țelină, mai exact a unui apio.

Aspectul exterior realist nu este singurul element care transformă accesoriul într-un subiect de discuție. Ci și prețul, care este 4.995 de dolari. 

Titlurile zilei

TENDINȚE, RISCURI ȘI COMPANII DE URMĂRIT ÎN TEHNOLOGIE, INDUSTRIE ȘI ENERGIE
ANGAJAȚII DIN AGRI NU MAI AU FACILITĂȚI
E DOVADĂ DE CULTURĂ?
TAXĂ, DU-MĂ UNDE VREI!
CE SPUNE EY ROMÂNIA DESPRE NOILE REGULI?
CE VREA ANIS DE LA GUVERN?

Are și nume, Sedano, și e realizată din piele artificială.

E concepută sub forma unei iluzii optice, într-o nuanță verde, cu detalii ale nervurilor și o închizătoare magnetică ascunsă, pentru a nu scoate potențialii clienți din fantezia pe care o cumpără de fapt.

Geanta face parte din colecția Moschino pentru sezonul toamnă/iarnă 2024, iar compania o descrie ca un accesoriu excentric care adaugă “o nota de verde look-urilor de pe podium”.

O găsești și-n România, pe Zalando.

Moschino nu e singurul brand care atrage atenția în social media

O tendință actuală este reinterpretarea obiectelor utilizate în viața de zi cu zi, precum pungile de hârtie sau de gunoi.

Balenciaga a lansat o pereche de pantaloni pictați manual, care seamănă cu blugi și pantaloni de piele. Iar pentru o pereche, scoți din buzunar 25.000 de euro.

100 de ore de muncă au fost necesare pentru a crea iluzia optică. Toate detaliile, cum ar fi buzunarele, cusăturile, găurile și efectele de material deteriorat, fac parte din pictură.

În 2022, designerul JW Anderson a pus în vânzare o geantă de tip clutch în forma unui porumbel. E funcțională și costă 690 de euro.

Bottega Veneta a lansat o geantă de 2.500 dolari sub forma unei pungi maro de hârtie.

„Punga maro” este confecționată în întregime din piele de vițel „100%”, ceea ce o transformă într-un accesoriu de lungă durată.

Tot Balenciaga a scos în trecut la vânzare genți cu aspect de saci de gunoi la prețul de 1.790 de dolari.

Iar tot mai mulți oameni se întrebă dacă brandul încearcă să facă un experiment social sau dacă vrea să ironizeze publicul.