Balenciaga, aparținând corporației multinaționale Kering SA, cere despăgubiri de cel puțin 25 de milioane de dolari de la compania din spatele controversatei campanii publicitare care a făcut din casa de modă de lux ținta criticilor la începutul sezonului de cumpărături de sărbători, informează BoF.

Balenciaga a intentat vineri un proces la Curtea Supremă din New York, Manhattan, susținând că producătorii reclamelor North Six Inc. și scenograful Nicholas Des Jardins au folosit elemente de pornografie infantlă pentru campania publicitară fără permisiunea Balenciaga.
Drept urmare, publicul și mass-media „au asociat în mod fals și îngrozitor Balenciaga cu subiectul respingător și profund tulburător”, a transmis casa de modă în documentele depuse în fața instanței. În urma scandalului de pe rețelele de socializare, Balenciaga a retras reclamele respective.

Scandalurile au determinat-o pe Kim Kardashian să declare că își reevaluează relația cu Balenciaga.
Kardashian a participat la numeroase campanii publicitare ale brand-ului, iar anul trecut a apărut la Met gala într-o ținută Balenciaga atipică care i-a acoperit fața.
Duminică, Kardashian le-a transmis celor 334 de milioane de urmăritori de pe Instagram că relația ei cu brandul se va baza de acum încolo pe „dorința sa de a accepta responsabilitatea pentru ceva ce nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată de la început”.
„Siguranța copiilor trebuie respectată și orice încercare de a normaliza orice fel de abuz asupra copiilor nu ar trebui agreată în societatea noastră”, a spus Kim.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Confrom BoF, HSBC a estimat într-un raport din aprilie că Balenciaga a generat aproximativ 1,76 miliarde de euro (1,82 miliarde de dolari) din vânzări anul trecut.
Brandul a încetat luna aceasta să mai lucreze cu Kanye West, fostul soț al lui Kim Kardashian, după ce acesta a promovat antisemitismul pe social-media, scrie BoF.