- Meta și Blumhouse testează noul AI Movie Gen pentru a crea videoclipuri și sunete realiste.
- Regizori precum Casey Affleck și Aneesh Chaganty vor testa Movie Gen, anunță Meta.
- Blumhouse: Artiștii sunt esențiali, dar AI-ul poate sprijini creativitatea regizorilor.
Meta, compania-mamă a Facebook, a declarat joi că a făcut echipă cu Blumhouse Productions, compania hollywoodiană din spatele unor filme de groază populare precum „The Purge” şi „Get Out”, pentru a testa noul său model video de inteligenţă artificială generativă numit Movie Gen, scrie Variety.
Advertisment
Anunţul vine după ce, la începutul lunii octombrie, Meta a prezentat Movie Gen, despre care a afirmat că poate crea clipuri video şi audio realiste ca răspuns la solicitările utilizatorului. Meta susține că instrumentul ar putea rivaliza cu ofertele celor mai importante companii de generare de conţinut media, precum OpenAI şi ElevenLabs.
Blumhouse i-a selectat pe regizorii Aneesh Chaganty, The Spurlock Sisters şi Casey Affleck pentru a testa Movie Gen
Filmul lui Chaganty va apărea pe site-ul Movie Gen al Meta, în timp ce filmele lui Affleck şi The Spurlock Sisters vor fi lansate ulterior, transmite Meta. Directorul executiv al Blumhouse, Jason Blum, afirmă că artiştii rămân elementul vital al industriei, dar tehnologia inovatoare îi poate ajuta în povestea lor.
Titlurile zilei
„Am salutat şansa unora dintre ei de a testa această tehnologie de ultimă oră şi de a-şi da cu părerea despre avantajele şi dezavantajele sale, fiind încă în curs de dezvoltare”, transmite Blum. „Acestea vor fi instrumente puternice pentru regizori şi este important să implicăm industria creativă în dezvoltarea lor pentru a ne asigura că sunt cele mai potrivite pentru munca lor.”
Prin acest parteneriat, Meta semnalează modul în care îşi propune să colaboreze cu industriile creative, ai căror membri au reacţionat în mare parte negativ la apariţia tehnologiilor A.I. generative, din cauza preocupărilor legate de drepturile de autor şi consimţământ.