- Prețurile parfumurilor din 2024 ajung la mii de dolari.
- Sticla „Le Monde Sur Mesure” este finisată cu două kilograme de aur și 1.000 de diamante. Necesită un an de muncă din partea a 35 de persoane.
- Parfumul „Shumukh” costă 1,3 milioane de dolari. Sticla este decorată cu diamante, perle, aur și argint.
Cum miroase luxul? Prețurile parfumurilor ajung la mii de dolari pe sticlă. Costul ridicat se datorează rarității, parfumului extras și sticlei.
Advertisment
Top 5 cele mai scumpe parfumuri
Le Monde Sur Mesure de 1,8 milioane USD
Sticla este finisată în două kilograme de aur, cu 1.000 de diamante de jur împrejur. Fiecare sticlă necesită să fie lucrată de 35 de persoane timp de un an.
Titlurile zilei
Le Monde Sur Mesure de 1,5 milioane USD
O altă creație a parfumistului francez Morreale este „Paris”. Sticla face parte din aceeași gamă, iar prețurile parfumurilor variază între 1,5 și 7 milioane USD. Sticla are o armură din aur și diamante încrustate.
Shumukh de 1,3 milioane USD
Parfumul Shumukh este creat în Emiratele Arabe Unite. „Shumukh” este un cuvânt arab, care înseamnă „merită cel mai înalt”. 1,3 milioane USD pentru o sticlă de 3 litri, parfumul ajunge într-o sticlă italiană de cristal de Murano, împodobită cu un șoim de aur, cai arabi, trandafiri. Întreaga sticlă conține 3.571 de diamante (38,55 carate în total), perle mari, 2,5 kg de aur de 18 K și 5,9 kg de argint pur. Sticla în sine are doi metri înălțime.
Sticla de parfum Dkny Golden Delicious de 1 milion dolari
Celebrul designer DKNY face echipă cu designer-ul de bijuterii, Martin Katz, pentru a proiecta și a crea cel mai frumos și mai scump parfum vreodată. Sticla conține 2.909 pietre prețioase care includ 183 de safire galbene, 2.700 de diamante albe, un safir Cabochon oval de 7,18 carate din Sri Lanka, 15 diamante roz din Australia.
Creed Royal Service de 1 milion dolari
Creed Royal Service este un parfum ultra-luxos care combină ingrediente rare și prețioase. Prezentat într-o sticlă personalizată, simbolizează exclusivitatea și sofisticarea mărcii Creed.