• Renault promite să restituie sumele celor care au achiziționat noul Scenic, însă au ajuns la divorț.
  • Oferta este valabilă pentru achizițiile făcute între 1 ianuarie și 31 decembrie 2024.
  • 21% dintre britanici spun că alegerea direcției greșite cauzează cele mai multe certuri în mașină.

Renault lansează o campanie promoțională pentru noul model Scenic, în care promite o rambursare garantată pentru cuplurile căsătorite care se despart după achiziționarea mașinii, scrie The Sun.

Conform unui studiu realizat de Renault UK, peste 21% dintre britanici spun că direcția greșită este cauza celor mai multe certuri între ei și partenerul lor în mașină, iar 20% spun că este din cauza modului în care conduce partenerul lor. Sondajul arată că primele trei caracteristici ale mașinii care contribuie la îmbunătățirea stării de spirit sunt scaunele confortabile (42%), un sistem audio excelent (26%) și mult spațiu pentru toată lumea (26%).

Compania garantează rambursarea banilor

Dacă soții și-au achiziționat mașina împreună, iar ulterior ajung la divorț, aceștia își pot primi banii înapoi. 

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Cuplurile căsătorite care cumpără un nou Renault Scenic E-Tech 100% Electric vor primi banii înapoi dacă se despart înainte de sfârșitul anului 2024.

Renault susține că noul Scenic este “mașina de familie perfectă” și are încredere că va îmbunătăți armonia în cuplu.

Oferta Renault vine cu o capcană

Se aplică doar cumpărătorilor individuali care achiziționează mașina cu bani cash. Nu sunt eligibile achizițiile prin finanțare.

Iar oferta este valabilă pentru achizițiile făcute între 1 ianuarie și 31 decembrie 2024.

Cum a influențat campania vânzările Renault Scenic

Noul Renault Scenic E-Tech 100% Electric are un preț de pornire de £37,495. În Europa, a fost votat Mașina Anului 2024.

Campania a fost creată și implementată de Publicis London pentru Renault UK.

“Relationship Breakdown Cover” a generat discuții, iar asta a crescut vizibilitatea modelului Scenic. Renault raportează o creștere a vânzărilor de vehicule electrificate, cu o creștere de 19,7% în Europa.