• Românii şi-au luat peste 30.000 de litri de bere în primele două săptămâni ale EURO 2024, în creştere cu 25% faţă de perioada anterioară.
  • Clienţii au comandat aproximativ 600 de steaguri, tricouri galbene şi şepci.
  • Categoria de snackuri a înregistrat, de asemenea, o creştere a comenzilor de peste 30%.

Campionatul European a influențat semnificativ obiceiurile de cumpărături din această vară. Acest lucru este reflectat în comenzile online pe platforma Freshful by eMag. Românii au achiziționat peste 30.000 de litri de bere în primele două săptămâni ale EURO 2024. Aceasta reprezintă o creștere de 25% față de perioada anterioară. Cea mai mare comandă înregistrată a fost de 2.400 de lei. Aceasta este de 7,5 ori mai mult decât valoarea medie a unei comenzi. Cele mai complexe comenzi au inclus peste 100 de produse, indicând pregătiri ample pentru meciuri.

Competițiile sportive sunt un pretext excelent pentru a petrece timp cu prietenii

“Mulți oameni se adună acasă. Structura coșului de cumpărături a reflectat momentele festive. Oamenii au apelat la Freshful pentru gustările și băuturile preferate. Berea a fost foarte populară, reprezentând 77% din comenzile de băuturi alcoolice pe Freshful în primele două săptămâni ale campionatului. Berea a fost livrată rece datorită condițiilor controlate de temperatură,” a declarat Arnaud Dussaix, Consultant Strategy & Commercial Freshful by eMAG.

De asemenea, clienții au comandat aproximativ 600 de steaguri, tricouri galbene și șepci. Cel mai căutat sortiment de bere a fost berea blondă. Aceasta a reprezentat 90% din cantitatea totală comandată. Majoritatea clienților au preferat ambalajul de sticlă (66%) și dozele (29%). Categoria de snackuri a înregistrat o creștere de peste 30% față de perioada anterioară campionatului. Cele mai populare snackuri au fost chipsurile de cartofi și semințele albe, alături de bere. Rețeta de „Burger de pui crispy” a fost cea mai accesată și cumpărată din secțiunea Freshful „Gustări de savurat la Campionat”. Pentru cei care au preferat mâncarea gata preparată, Freshful a oferit o gamă variată de produse congelate. Peste 1.000 de bucăți de pizza congelată au fost comandate de la începutul campionatului.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE