Punctele forte sunt fundamentul angajaților dintr-o companie, iar deținerea lor este cheia pentru ca aceștia să-și lase amprenta în viața profesională, scrie CNBC. În calitate de expert în carieră și branding, Catherine Kaputa, care a consultat de-a lungul timpului directori generali și mari companii precum Google sau Microsoft, a întocmit, pe baza experienței, un top al “celor mai rare” tipuri de angajați care pur și simplu îi depășesc pe toți ceilalți într-o companie prin calitățile lor unice.

  1. Inovatorul
    Considerat cel care vede oportunități unice de inovare în perioade de criză sau schimbare, Inovatorul este cel care devine, cu cât o problemă este mai complicată, cu atât mai entuziasmat, scrie CNBC.
    Toată lumea vorbește despre gândirea “out of the box” , dar inovatorii chiar gândesc așa, fără a se lăsa influențați de păreri.
  2. Liderul
    Are ceea ce este necesar pentru a-i motiva și a-i ajuta pe oameni să-și atingă și chiar să-și depășească obiectivele.
    Rezolvarea problemelor și supravegherea planurilor complexe sunt în ADN-ul liderului, scrie CNBC.
    Misiunea clară a unui lider este cea care unește echipa în jurul unui obiectiv comun.
    Într-o lume tulburată de conflicte, liderii nu au fost niciodată mai importanți, cu capacitatea lor de a-i inspira pe ceilalți să facă față provocărilor mari, realizând lucruri mărețe, precizează CNBC.
  3. Maverickul
    Conform CNBC, acești angajați pot fi agresivi, egocentrici și neplăcuți, dar extravertiți, vioi și spontani.
    Aceștia știu cum să energizeze și să dea viață mesajului pe care îl transmit.
    Mavericii îi fac nervoși pe birocrați din cauza filozofiei lor: „Dacă nu este stricat, sparge-l”. Sunt cunoscuți pentru că au puncte de vedere contrare, dar au întotdeauna un grup loial de susținători, scrie CNBC.
  4. Inginerul
    Poate că nicio altă personalitate a muncii nu este la fel de metodică și orientată spre procesul de muncă în sine ca inginerul. Inginerii folosesc un proces consistent pe care îl aplică, care include faze, pași și proceduri pentru a rezolva o problemă.
  5. Expertul
    Subiectul lui special este pasiunea. Expertul rămâne în contact cu noile evoluții din domeniul său de expertiză și aduc o contribuție importantă în domeniullor ca expert.
    Oamenii au încredere în experți, deoarece au acreditări care demonstrează că știu un lucru foarte bine. Ar putea fi educație, experiență de muncă, proiecte, premii, cercetări, certificări sau recunoaștere media.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE