TikTok, platforma pentru video-uri de scurtă durată, lansează TikTok for Business în România pentru a susţine brandurile, specialiştii în publicitate şi IMM-urile în eforturile lor de a-şi dezvolta prezenţa pe TikTok şi pentru a-şi creşte vizibilitatea, anunţă compania.

Prin TikTok for Business, compania va oferi suport şi programe educative brandurilor locale care au nevoie de sprijin pentru a naviga platforma cu scopul de a ajunge la publicul lor ţintă.

„TikTok este o platformă autentică şi distractivă, şi, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colţurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experienţe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm şi ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor creşte constant şi exponenţial. Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunităţii TikTok din ţară şi că putem oferi oportunităţi unice partenerilor noştri din România”, a spus Sylwia Chada, General Manager TikTok CE.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

TikTok este aplicaţia cu cea mai mare creştere şi cel mai mare număr de descărcări din lume, din ultimul an, conform Apptopia. Platforma a înregistrat 100 de milioane de conturi active în Europa. TikTok a fost clasat în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în 2020[2] şi în top 10 la categoria Entertainment. În România, TikTok este una dintre cele mai utilizate şi descărcate aplicaţii din ţară. Companiile au început deja să interacţioneze pe platformă şi să creeze comunităţi active în jurul brandurilor lor.

TikTok are o prezenţă globală, cu birouri în Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul şi Tokyo.