Facebook intenţionează să îşi schimbe numele săptămâna viitoare, a anunţat The Verge, citând o sursă care are cunoştinţe directe despre acest lucru.

Directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, plănuieşte să vorbească despre schimbarea numelui în cadrul conferinţei anuale Connect a companiei, pe 28 octombrie, dar acesta ar putea fi dezvăluit mai devreme.

Rebrandingul ar poziţiona reţeaua de socializare ca unul dintre numeroasele produse sub o companie mamă, care va supraveghea, de asemenea, grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus şi altele, potrivit Reuters.

Titlurile zilei

volumul lucrărilor de construcții crește brut cu 24% în februarie
Trump spune că nu-l va concedia pe Jerome Powell
România este al doilea mare producător de miere din UE
Fechet semnează ghidul pentru programul "Rabla pentru tractoare"
Acțiunile cu dividende stabile pot depăși BET în perioade de scădere
Deficitul bugetar al României, în termeni ESA, urcă la 9,3% din PIB

Mişcarea de rebranding va reflecta, de asemenea, accentul pus de Facebook pe construirea aşa-numitului metavers, o lume online în care oamenii pot folosi diferite dispozitive pentru a se deplasa şi comunica într-un mediu virtual, potrivit raportului.

Facebook a investit masiv în realitatea virtuală (VR) şi realitatea augmentată (AR) şi intenţionează să îşi conecteze cei aproape trei miliarde de utilizatori prin intermediul mai multor dispozitive şi aplicaţii.

Marţi, a anunţat că intenţionează să creeze 10.000 de locuri de muncă în Uniunea Europeană în următorii cinci ani pentru a contribui la construirea acestui metavers.

Zuckerberg vorbeşte despre metavers încă din luna iulie, iar acest cuvânt la modă, inventat pentru prima dată într-un roman distopic cu trei decenii mai devreme, a fost menţionat şi de alte firme de tehnologie, precum Microsoft.

Raportul The Verge spune că un posibil nume pentru companie ar putea avea legătură cu Horizon. Recent, Facebook şi-a redenumit platforma de jocuri VR în curs de dezvoltare, denumită „Horizon”, în „Horizon Worlds”.