O veste bună pentru creatorii de conţinut de pe Instagram: Mark Zuckerberg anunţă implementarea unor noi modalităţi prin care se pot câştiga bani.

CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunţat o serie de funcţii la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat, anunţă CNBC.

Printre noile funcţii se numără şi o piaţă în care mărcile ar putea identifica creatori de conţinut care se adresează audienţei pe care o ţintesc. Mulţi creatori de social media sunt plătiţi pentru a posta conţinut sponsorizat, dar scopul acestei pieţe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenţi, a declarat Adam Mosseri, şefulal serviciilor de imagini şi videoclipuri deţinute de Facebook.

Titlurile zilei

volumul lucrărilor de construcții crește brut cu 24% în februarie
Trump spune că nu-l va concedia pe Jerome Powell
România este al doilea mare producător de miere din UE
Fechet semnează ghidul pentru programul "Rabla pentru tractoare"
Acțiunile cu dividende stabile pot depăși BET în perioade de scădere
Deficitul bugetar al României, în termeni ESA, urcă la 9,3% din PIB

Zuckerberg a anunţat, de asemenea, magazine are creatorilor, care ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe reţeaua socială.

Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.

„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”

Directorii Facebook nu au precizat când vor fi lansate aceste funcţii.