• Eduard Burghelia, cofondator al Nommy, lansează o aplicație care promovează restaurantele locale și încurajează experiențe autentice, scrie ZF.
  • Nommy atrage o finanțare de 300.000 de euro pentru extinderea serviciilor și susținerea antreprenorilor din HoReCa
  • Aplicația oferă membri un abonament de 7 euro pe lună pentru acces la restaurante selectate și recompense exclusive

Eduard Burghelia, cofondator al Nommy, lansează o aplicație care promovează restaurantele locale și încurajează experiențe autentice, scrie ZF. Nommy atrage o finanțare de 300.000 de euro pentru extinderea serviciilor și susținerea antreprenorilor din HoReCa.

Eduard Burghelia revine în afaceri cu Nommy, o aplicație de descoperire a restaurantelor

Eduard Burghelia, fondatorul Confidas.ro, revine în afaceri cu Nommy, o aplicație dedicată descoperirii de restaurante, care a atras recent o finanțare de 300.000 de euro. La scurt timp după lansarea versiunii de test, Nommy a reușit să strângă o comunitate de 1.000 de membri, 50 de restaurante partenere și peste 100 de recompense active.

Nommy propune un model diferit față de aplicațiile de discounturi

Nommy se diferențiază prin faptul că nu se axează pe oferirea de discounturi la restaurante medii, ci pe experiențe de calitate. Membrii aplicației, pentru doar 7 euro pe lună, au acces la restaurante selectate, beneficiază de recompense exclusiviste și sprijină afaceri locale. Restaurantele nu plătesc nimic către Nommy, ci câștigă clienți noi fără a cheltui pe reclame sau pe platforme de livrare.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Nommy se extinde rapid și vizează orașe din toată țara

Nommy are planuri ambițioase de extindere, vizând atingerea a 400 de recompense active în București în următoarele trei luni, iar apoi se va extinde în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. De asemenea, echipa are deja planuri pentru expansiunea internațională, cu o listă scurtă de parteneri locali pentru fiecare piață țintă.